Zarazliwa ciaza

201. Data: 2012-12-12 08:36:05

Temat: Re: Zarazliwa ciaza
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod"

>Jak to nie ? Cały czas chcesz coś udowadniać z nieprawdy i wychodzą ci
>głupoty.
>Widać coś zaczyna w końcu docierać.

Przeczytaj ten wątek od początku.
Ja się pomodlę o dar zrozumienia dla ciebie i to powinno tę dyskusję
zakończyć. Jeżeli moje modły zostaną wysłuchane oczywiście.

pzdr
olo

202. Data: 2012-12-12 10:44:11

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-12 09:32, olo pisze:
> Tia, a jednemu psu burek.
> Możesz sobie zadzwonić do pani dr Barbary Luks, ona na pewno była w jej
> zespole :)

Zastanawiam się czy ty faktycznie masz wszystko w porządku pod sufitem.
Sam se zadzwoń, najlepiej na pogotowie, może dadzą radę ten twój
chory mózg odratować.

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

203. Data: 2012-12-12 10:51:04

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-12 09:36, olo pisze:
> Przeczytaj ten wątek od początku.

Zjeżdżaj gimnazjalisto, sam se poczytaj.
I do nauki bo inaczej będzie świadectwo
z pasem na d****. Dość tych bzdur.

204. Data: 2012-12-12 11:26:00

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod" napisał w wiadomości grup

>Zastanawiam się czy ty faktycznie masz wszystko w porządku pod sufitem.
>Sam se zadzwoń, najlepiej na pogotowie, może dadzą radę ten twój
>chory mózg odratować.

Typowe w twoim pisaniu jest to, że wykazanie ci że nie masz racji, zamiast
refleksji powoduje falę agresji i inwektyw. Jeżeli uważasz, że to że z
tysiącami innych miałem przyjemność być studentem doc Marii Boguckiej
świadczy o mojej chorobie mózgu, to są to faktycznie poważne argumenty.
Możesz więc sobie te swoje argumenty wymieniać z Iksi, bo ja na dyskusję, na
poziomie jaki ty reprezentujesz, ochoty zupełnie nie mam.

pa
olo

205. Data: 2012-12-12 11:29:12

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod"

>Zjeżdżaj gimnazjalisto, sam se poczytaj.
>I do nauki bo inaczej będzie świadectwo
>z pasem na d****. Dość tych bzdur.

Kolejne mocne argumenty i demonstracja kultury osobistej.

pa
olo

206. Data: 2012-12-12 11:57:00

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-12 12:26, olo pisze:
> Typowe w twoim pisaniu jest to, że wykazanie ci że nie masz racji, (...)

Niczego idioto nie wykazałeś. Nie masz bladego pojęcia o rzeczach o
których się wypowiadasz. Po twojej pani B. nie ma najmniejszego śladu,
za to jest inna,
identyczna, ale z całkiem innym wykształceniem (i żyje). Nawet jeśli
założyć że rzeczywiście
taka była, to na pewno nie napisała takich bzdur o jakich mówisz.
Dlatego dla mnie jesteś tylko jakimś przygłupem z gimnazjum,
który ma nie po kolei w głowie, skoro udowadnia że po obliczeniu 20=30
wyszło mu że jest papieżem. Zastanów się sam czy masz wszystkie klepki
tam gdzie trzeba czy nie ?

207. Data: 2012-12-12 12:25:50

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod"

> skoro udowadnia że po obliczeniu 20=30
Jeszcze raz ci powtórzę, bo moje modły okazały się daremne :(
Jeżeli uznamy za prawdę (aksjomatycznie) dowolną bzdurę algebraiczną, to
możemy korzystając z oczywistych tożsamości udowodnić nieskończenie wiele
takich bzdur.

>wyszło mu że jest papieżem.
Mogę być również 3 muszkieterami jednocześnie, a korzystając ze zbioru
pustego również bytem nieistniejącym.

>Zastanów się sam czy masz wszystkie klepki
>tam gdzie trzeba czy nie ?

Czy naprawdę sądzisz, że o położeniu moich klepek decyduje twój imponujący
brak łaski rozumienia?

pa
olo

208. Data: 2012-12-12 12:58:50

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-12 13:25, olo pisze:
> Jeżeli uznamy za prawdę (aksjomatycznie) dowolną bzdurę algebraiczną, to
> możemy korzystając z oczywistych tożsamości udowodnić nieskończenie
> wiele takich bzdur. (...)

1. Nie możemy uznać nieprawdy za prawdę. Możemy przyjąć pewne założenie,
które jeśli okaże się sprzeczne wewnętrznie - obala całe rozumowanie.
2. Z nieprawdy wynikają sprzeczne wnioski, dlatego z nieprawdy nie możesz
NIC udowodnić.
3. Mylisz algebrę z arytmetyką. Zdaje ci się że jak podstawisz literki w
miejsce cyfr,
to już masz algebrę. Nie masz pojęcia co to jest algebra, nieuku z
gimnazjum.

209. Data: 2012-12-12 14:26:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 13:58:50 +0100, Nemrod napisał(a):

> [...]
> miejsce cyfr,
> to już masz algebrę. Nie masz pojęcia co to jest algebra, nieuku z

Dokładnie tak.
(by XL)

210. Data: 2012-12-12 15:11:20

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod"

>1. Nie możemy uznać nieprawdy za prawdę.
Ludzie robią to nagminnie, mogą, mogli i móc będą.
Wcale zaś nie chodzi o dopuszczalność, a o konsekwencje.
Dlatego "nie powinni".
Cały zaś wątek, zaczął się od stwierdzenia:
[...]"wszystko co dzis rozumiesz, musi zostac uznane za
prymitywne"
[...]
Odpowiedziałem że to nieprawdziwe założenie i takich złożeń z
metodologicznych i formalnych powodów "nie powinniśmy" czynić ze względu na
konsekwencje.

>Możemy przyjąć pewne założenie,
>które jeśli okaże się sprzeczne wewnętrznie - obala całe rozumowanie.
>2. Z nieprawdy wynikają sprzeczne wnioski, dlatego z nieprawdy nie możesz
>NIC udowodnić.
Mylisz się znowu, nie NIC tylko wszystko. Jeżeli potraktować poważnie
nieprawdę, to można WSZYSTKO co się chce "udowodnić", zarówno prawdę jak i
nieprawdę. Zupełnie zaś nie chodzi, o metody tej nieprawdy wykazywania. Czy
jest szansa że kiedykolwiek do ciebie dotrze, że w tym wątku snujemy
rozważania o zdaniu a => b w przypadku kiedy założyliśmy że a jest prawdziwe
"na bank" i nie będziemy się obalaniem ani żadnym innym rozważaniem o a
zajmować, po za stwierdzeniem jego prawdziwości ex catedra.

>3. Mylisz algebrę z arytmetyką.
Cała arytmetyka jest zawarta w algebrze a nie wiem na podstawie jakich
kryterium ty te dziedziny rozróżniasz. Gdyby uczono cię matematyki na
poziomie szkoły wyższej, to miałbyś pojęcie że współcześnie naucza się tylko
i wyłącznie algebry liniowej, zwanej algebrą nad ciałem. Ograniczając to
ciało, do powszechnie używanych zbiorów liczb, oraz zakres dostępnych
działań do podstawowych arytmetycznych uzyskasz bez trudu arytmetykę.

> Zdaje ci się że jak podstawisz literki w miejsce cyfr,
>to już masz algebrę.
Z jakiej części moich wypowiedzi wysnułeś takie wnioski???
Twoje wypowiedzi sprawiły że jestem przekonany, że twoja wiedza o tym czym
jest algebra, logika matematyka to bardziej z lektury Pisma Świętego
wynikają niż z zazwyczaj do tego celu używanych podręczników.

pa
olo

Usenet
Polska tradycja okradania cmentarzy żyje nadal.
Jaki wybór taki świat
Tradycyjny ojciec.
Tradycja, tęsknota za tym jak było, no może niech wróci?