Zatrucie pokarmowe

1. Data: 2005-10-16 12:12:31

Temat: Zatrucie pokarmowe
Od: no1 <o...@n...grupe> szukaj wiadomości tego autora

Dość chyba śmieszne pytanie, ale czy po zjedzeniu małej ilości (ok.
tyle, ile mieści się na widelcu) zepsutych buraków można się zatruć?
P.S. Nie chce nikogo otruć; moje kochanie twierdzi, że zbiera się jej na
wymioty po zjedzeniu tych buraczków :)

2. Data: 2005-10-17 22:42:02

Temat: Re: Zatrucie pokarmowe
Od: "Marcin N." <m...@w...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-10-2005 o 14:12:31 no1 <o...@n...grupe> napisał:

> [...]
> tyle, ile mieści się na widelcu) zepsutych buraków można się zatruć?
> P.S. Nie chce nikogo otruć; moje kochanie twierdzi, że zbiera się jej na

Zalezy w jaki sposob zepsutych. Niektore mykotoksyny, czy toksyny
gronkowcowe w malych ilosciach potrafia siac spustoszenie w organizmie. Ja
te buraczki to bym natychmiast eksmitowal z domostwa (chyba ze planujesz
zamach na kogos;)

Marcin

3. Data: 2005-10-18 13:33:10

Od: no1 <o...@n...grupe> szukaj wiadomości tego autora

Marcin N. schrieb:
> [...]
> gronkowcowe w malych ilosciach potrafia siac spustoszenie w organizmie.
> Ja te buraczki to bym natychmiast eksmitowal z domostwa (chyba ze

Eksmitowane już zostały :)
Moje kochanie przeżyło, nie mając żadnych objawów chorobowych.

ciąża a okres
Alveo - lekarstwo na wszystko?
Po ilu dniach zdjecie szwów?
Do jakiego specjalisty powinienem się udać?
badanie piersi