Zatruta grupa

1. Data: 2007-09-04 16:58:01

Temat: Zatruta grupa
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Nic się nie dzieje, tylko propaganda zjadaczy salcesonu. Nuda.
Każdy temat jest odnoszony do wiadomej diety, nawet kiedy nie ma związku.
Bleee

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2007-09-04 18:45:53

Temat: Re: Zatruta grupa
Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

> Bleee

No wlasnie, jakos wszyscy maja "optymalnych" powyzej uszu.
Kiedys na forum Candida GW pytano sie o nich. Wszyscy mieli
to samo zdanie o tej grupie ludzi. Wiadomo jakie.

3. Data: 2007-09-04 21:04:25

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości
> Nic się nie dzieje, tylko propaganda zjadaczy salcesonu. Nuda.
> Każdy temat jest odnoszony do wiadomej diety, nawet kiedy nie ma związku.
> Bleee

Zacznij temat o upośledzonych dzieciach optymalnych ;) to na pewno sie ożywi ;P

P.S.
znowu trolujesz pod własnym nazwiskiem ??
P.S.2
masz nowego przydupasa ;)

--
"Ja przeszedlem te kuracje kilka lat temu. Jak pilem 25 cytryn
to czul;erm sie niewiarygodnie swierzo, rzeźko i lekko. Wyglad

4. Data: 2007-09-04 23:18:33

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
> [...]
> Bleee
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

A mnie najbardziej z Twojej wypowiedzi podoba się (i zawsze podobało) bul,
bul, bul

5. Data: 2007-09-05 06:07:56

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@j...com> a écrit dans le message de
news: fbk4ea$8dn$...@n...news.tpi.pl...
> Nic się nie dzieje, tylko propaganda zjadaczy salcesonu. Nuda.
> Każdy temat jest odnoszony do wiadomej diety, nawet kiedy nie ma związku.
> Bleee

no to sie "wykaz" i napisz cos(madrego!) o swojej diecie :)

Jurek

6. Data: 2007-09-05 06:42:15

Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:
> Nic się nie dzieje, tylko propaganda zjadaczy salcesonu. Nuda.
> Każdy temat jest odnoszony do wiadomej diety, nawet kiedy nie ma
> związku. Bleee

kolejny dowód na to, że dieta optymalna jest zła:)

tak nawiasem mówiąc, to słyszałem, że dieta robi furorę u osób w średnim
wieku na śląsku. widocznie ta prostacka propaganda jednak zbiera żniwo.
na szczęście tylko u słabych psychicznie jednostek, w tym u np. takiej
krystyny, no ale selekcja naturalna musi być.

7. Data: 2007-09-05 17:36:16

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"el-ec-tr" <e...@n...com> a écrit dans le message de news:
fblje0$55k$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> szczęście tylko u słabych psychicznie jednostek, w tym u np. takiej
> krystyny, no ale selekcja naturalna musi być.

ten tekst swiadczy tylko o nedznym stanie twojej psychiki :)

Jurek

dieta dla szczupłego
słodzik
Re: Warto wyprobowac na sobie cudowne odchudzajace zdolnosci Koreanskiej
strach pytać
obliczanie gramatury posiłków