Zawroty głowy

1. Data: 2006-09-28 11:44:19

Temat: Zawroty głowy
Od: "Damian Sobota" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od wtorku zauwazylem, ze miewam zawroty glowy. Szczegolnie podnoszac sie z
lozka, albo sie do niego kladac. Podejrzewam, ze jest to zwiazane z silnym
przeziebieniem, objawiajacym sie poteznym katarem, ktore przeszedlem tydzien
temu, oraz stresem zwiazanym z waznymi egzaminami na uczelni, ktore mialem w
tym samym czasie. Do tego dwa tygodnie temu mialem ekstrakcje dolnej osemki
(odwarstwienie dziasla i zniesienie fragmentu kosci), po czym bralem
antybiotyki i przez blisko tydzien musialem brac leki przeciwbolowe
(odczuwalem dosyc silny bol). Przypuszczam, ze to wszystko ma jakis wplyw na
stan mojego organizmu i wszystko musi z czasem wrocic do normy, mam racje?
Co jeszcze moze byc przyczyna (nie cierpialem nigdy na zawroty, wiec mnie
one dziwia)? Trwaja zwykle jakies 5-10 sekund, cos jakbym wypil kilka piw,
polozyl sie i zamknal oczy (jak po karuzeli).

Wizyte u lekarza na razie odkladam do poniedzialku (jesli zawroty nie mina).
Do kogo sie w ogole udac w pierwszej kolejnosci? Laryngologa? Neurologa?

Pozdrawiam,
DS.

2. Data: 2006-09-28 22:12:51

Temat: Re: Zawroty głowy
Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian Sobota napisał(a):

> Wizyte u lekarza na razie odkladam do poniedzialku (jesli zawroty nie mina).
> Do kogo sie w ogole udac w pierwszej kolejnosci? Laryngologa? Neurologa?

Ja bym poszedł najpierw do internisty. A mierzyłeś temperaturę?
Zawroty mogą wskazywać gorączkę, zwłaszcza, że sugerujesz
przeziębienie.

P.

Trabka Eustachiusza - co mozna zrobic?
k górna; objawy rozciągowe
Zwrot do apteki cisnieniomierza. Mozliwy po 2h?
co to znaczy - Endometrium hyperechogeniczne?
Wysypka, plamka na pachwinie