Zwrot do apteki cisnieniomierza. Mozliwy po 2h?

1. Data: 2006-09-27 19:21:02

Temat: Zwrot do apteki cisnieniomierza. Mozliwy po 2h?
Od: "Mirek F" <i...@n...inicjaly.siedlce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja matka (70lat) kupila "Tensoval Compact" w aptece.
Taki smieszny aparat z gruszka do pompowania :-)

Bedac po 2h u rodzicow stwierdzilem ze lepszy jest automat.
Poszlismy z matka do apteki w celu Wymiany na automat LUB Oddania! tego
badziewia za 104PLN.
I zaczely sie schody:-(

Podobno nie mozna oddac sprawnego CISNIENIOMIERZA w ciagu 7 dni tak jak
innego produktu
bo to " artykol medyczny" i NIE PODLEGA zwrotowi.

Czy naprawde aptekarze moga tak naciagac na badziewie niedoinformowanych
klientow ???

Pozdrawiam Mirek

2. Data: 2006-09-27 19:59:29

Temat: Re: Zwrot do apteki cisnieniomierza. Mozliwy po 2h?
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Sep 2006 21:21:02 +0200, Mirek F napisał(a):

> Podobno nie mozna oddac sprawnego CISNIENIOMIERZA w ciagu 7 dni tak jak
> innego produktu
> bo to " artykol medyczny" i NIE PODLEGA zwrotowi.

Tak z ciekawosci, jaki niby inny artkykul i gdzie mozesz oddac w ciagu 7
dni??

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-09-28 07:28:57

Od: "Aga_" <o...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek F" <i...@n...inicjaly.siedlce.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bo to " artykol medyczny" i NIE PODLEGA zwrotowi.
>
> Czy naprawde aptekarze moga tak naciagac na badziewie niedoinformowanych

A dlaczego badziewie?? Ja tam wolę tradycyjne aparaty z gruszką do
pompowania:) Choć w przypadku osób starszych czy bez większego doświadczenia
w używaniu takowych automaty mogą być faktycznie lepszym rozwiązaniem.
A z tego typu zakupami już tak jest, że zanim się je zrobi dobrze jest
sprawę przemyśleć lub skonsultować. W tej sytuacji możecie spróbować
odsprzedać komuś aparat...Np. na Allegro :>

Pozdrawiam:>

Aga

4. Data: 2006-09-28 08:12:41

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno nie mozna oddac sprawnego CISNIENIOMIERZA w ciagu 7 dni tak jak
> innego produktu

masz nieaktualne informacje. niczego nie możesz zwrócić do sklepu po zakupie
"bo np.przestało sie podobać". ani w 7 dni, ani w 1 dzień.
przyjęcie towaru to ewentualnie dobra wola sklepu, a nie jakiś obowiązek.

jedyny wyjątek to zakup np. przez internet- wtedy jest 10 dni na zwrot bez
podania przyczyny.

co to znaczy - Endometrium hyperechogeniczne?
Wysypka, plamka na pachwinie
Ból uszu od gośnej muzyki, pomocy!!!!
Jaka dawka na bóle w stawie biodrowym
Kurs pierwszej pomocy dzieciom i niemowletom