Zbrodniarze w fartuchach

231. Data: 2011-03-02 08:08:22

Temat: Re: Zbrodniarze w fartuchach
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
news:ikkte0$lkd$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Teoria ewolucji jest teorią naukową. Twierdzenie że wszystkie gatunki
> zostały stworzone w stanie gotowym 6 tysięcy lat temu powoduje tylko
> ośmieszanie się.
> Stworzenie człowieka zostało wybrane drogą ewolucji, chociaż można
> powiedzieć że pierwsza bakteria została stworzona oraz że ewolucja jest
> sterowana przez Boga.

Jesli trzebaby sie bylo dopatrywac boskiej reki w tym wszystkim, to raczej
wielkosc i wiek wszechswiata (czyli rozmach Stworcy) moga stanowic podwaliny
pod zycie, nie trzeba recznego inicjowania, ani popychania ewolucji.

232. Data: 2011-03-02 09:38:52

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żadna dziedzina psychologii nie jest ani bliższa biologii, ani nie jest
> niczym innym jak "nauką" społeczną.
> W dodatku w obrębie chyba każdej funkcjonują sprzeczne
> i wykluczające się koncepcje stanowiące części składowe
> praktycznie odrębnych paradygmatów, których zwolennicy toczą
> między sobą wojny i bitwy - jak w każdej "nauce" społecznej...
> notabene: nie wyłączając religii.
A w naukach twardych to niby nie toczą ? Chyba tylko i wyłącznie
matematyka jest taką dziedziną, w której od biedy utrzyma się
twierdzenie 'rozwiązanie jest tylko jedno'. W każdej innej
dziedzinie, jak np. w fizyce (szczególnie kwantówka i astronomia)
znajdziesz ostre bitwy i starcia o ... o granty chyba ... Szczególnie
ciekawie wypada tu właśnie fizyka, w której 'od zawsze' posługują
się tylko przybliżonymi modelami rzeczywistości i zawsze są takie
doświadczenia czy obserwacje, które do aktualnych modeli nie
pasują. Czyli czegoś brakuje - i z miejsca masz bitwy o to, jak
te luki najlepiej uzupełnić. Ciekawym obrazem sytuacji może być
np. wejście na forum pl.sci.fizyka - i np. wejście w spór między
zwolennikami różnych modeli. Są tacy, którzy twierdzą,
że kwantówka oparta o metody propabilistyczne to bzdura,
i że sprawa jest deterministyczna - i wysuwają potężny aparat matematyczny,
którym wyliczają różne sprawy. Sprawa nie dotyczy jedynie
modelu, ale dość fundamentalnych zagadnień, i w konsekwencji
np. tego, czy w ogóle jest możliwa teoretycznie budowa tzw. komputera
kwantowego, czy coś takiego w ogóle nie ma prawa istnieć
(pojęcie qbita). Kwantowi będa się upierać, że to jest możliwe,
a jest już są silne głosy, że to możliwe nie jest.

233. Data: 2011-03-02 10:03:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

> [...]

Stworzenie człowieka zostało wybrane drogą ewolucji, chociaż można
powiedzieć że pierwsza bakteria została stworzona oraz że ewolucja jest
Proszę o dowód, że człowiek wyewoluował z jakiegoś zwierzęcia. Po tylu
latach poszukiwań pewno istnieją jakieś skamieliny- skoro ślad stopy sprzed
100 tysięcy lat uważa się za dowód- to pewno lepszych nie ma? Może jednak
twierdzenie, że człowiek wyewoluował z jakiejś małpy- jest ośmieszaneim
gatunku ludzkiego?
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

234. Data: 2011-03-02 10:07:55

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprzed 100 tysięcy lat uważa się za dowód- to pewno lepszych nie ma? Może
> jednak twierdzenie, że człowiek wyewoluował z jakiejś małpy- jest

Zobacz choćby jak rasy psów różnią się między sobą. Można powiedzieć że to
już odmienne gatunki bo ratlerek nie skrzyżuje się z bernardynem - a to
tylko tysiące lat. A z drugiej strony mamy podobieństwo człowieka i
szympansa i miliony lat ewolucji.

235. Data: 2011-03-02 10:22:42

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> sprzed 100 tysięcy lat uważa się za dowód- to pewno lepszych nie ma?
> Może jednak twierdzenie, że człowiek wyewoluował z jakiejś małpy- jest

No to skąd się wziął? Spadł z obłoków?

Qra

236. Data: 2011-03-02 10:24:44

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> dołożył od siebie ideologię: człowiek to zwierzę). Od czasów Oświecenia
> ruchy antychrześcijańskie przybierały na sile. Ateizmem starano się
> zastąpić

Trudno z Tobąrozmawiać w sytuacji, kiedy Ty jesteś skupiony na wyodrębniania
ze wszystkiego 'ducha antychrześcijańskiego" jako kluczowego w świecie
nauki.
Tak samo, jak trudno rozmawiać z globem, tak samo trudno rozmawiać
z anty-globem. (Sorry glob, za osobisty wtręt w Twoim kierunku).

Spróbujmy może inaczej, Chironie. Weź sobie na stół najlepsze uczelnie
chińskie
i ichnich biologów oraz inżynierów molekularnych. Oni naprawdę mają bardzo
mało
powodów, by się ustawiać w jakimkolwiek kierunku na tak lub nie do
zjawiska chrześcijaństwa w kontekście rozwoju nauki (tak samo, jak nie mają
powodów, by w kontekście nauki ustosunkowywać się do prawd biblijnych,
czy to ST czy NT, czy maczali w tym palce Żydzi, masoni, czy ktoś jeszcze
inny).
Chińczycy mają swojego zajoba na punkcie równowagi jing-jang, tao, sił
witalnych
i gorącej wody. jestem ciekaw, jakie u nich na uczelniach ścierają się
ruchy.
Jak sądzę - u nich kreacjonizm nie istnieje w ogóle. Po prostu nie ma takiej
kwesti. Do nikogo on 'nie przemawia' - bo nie ma podstaw kulturowych.
Być może mają za to swój 'absolutnie naukowy' odpowiednik, gdzie
grupa głośno krzyczących 'alternatywnych naukowców' podzieliło
podstawowe cegiełki kwasów DNA/RNA na 'męskie' i 'żeńskie' i drwią
z ewolucjonitów, którzy 'nie widzą' takich oczywistych rzeczy, że mutacje
wcale nie są przypadkowe, tylko wynikają z tego, że wszystko dąży do
równowagi,
i jak gdzieś jest za dużo jing, to w sposób naturalny przywołuje ono
jang i vice-versa. A wszelkie choroby genetyczne są wynikiem walki obu
tych pierwiastków, w wyniku której dochodzi do uszkodzeń. DNA jako
wielka linia frontu ...

Spróbuj dopytać chińczyków przez swoich znajomych o to, co sądzą
o zmanipulowanej przez silne ruchy antychrześcijańskie, z gruntu fałszywej
teroii ewolucji, która próbuje wmówić wszystkim fałszywą ateistyczną
propagandę.

Czy dobrze przewiduję, że każdy Chińczyk spojrzy na Cieie jak na idiotę
a w najlepszym przypadku uzna, że po prostu w ogóle Cię nie rozumie
bo róznice kulturowe są za duże ?

237. Data: 2011-03-02 10:33:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

==================

> No to skąd się wziął? Spadł z obłoków?

Zostal skreacjonowany, z gliny i tchnienia.

238. Data: 2011-03-02 10:36:29

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Stworzenie człowieka zostało wybrane drogą ewolucji, chociaż można
> powiedzieć że pierwsza bakteria została stworzona oraz że ewolucja jest

Ja się zawsze w takim momencie pytam, co to za inżynier z tego Boga, który
dopuścił do tego, by statystycznie dość często dochodziło do różnorodnych
tzw. aberracji chromosomowych, które skutkują tym, o czym można sobie
poczytać tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Aberracje_chromosomowe
Polecam wnikliwe poczytanie, co to są technicznie te aberracje, jakie jest
prawdopodobieństwo
ich występowania a potem powklikiwanie się we wszystkie linki, które są przy
okazji
wymienione i mają w nazwie 'zespół'. Bardzo polecam zdjęcia. Szczególnie
polecam
te linki, któe prowadzą do zjawisk takich jak np. chłoniak burkita i inne,
które powodują,
że w wyniku prostego uszkodzenia dzieci zapadają na nieuleczalne odmiany
raka.
Polecam też powrzucać te terminy z przedrostkiem 'zespół' w google i wcisnąć
'Grafika'.

Chiron coś mi powiedział, że kreacjoniści do niego bardziej przemawiają. A
ja
mówię, że do mnie bardziej przemawia ta nieumoczona ideologicznie,
dokumentalna
grafika z googla. Chcecie mi wmówić, że dobry bóg świadomie sterował tym, co
poniżej ?
To ma być kreacjonistyczna reklama chrześcijaństwa ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_Pataua
Trisomia 13 wiąże się z dużym ryzykiem poronienia lub urodzenia martwego
dziecka. Najczęściej spotykane objawy u dzieci urodzonych z zespołem Pataua
to:

a.. niska masa urodzeniowa;
b.. ubytek skóry skalpu (aplazja skóry głowy);
c.. holoprozencefalia przebiegająca z wadami narządu wzroku (anoftalmią,
mikroftalmią, hipoteloryzmem lub cyklopią) nieprawidłowo wykształconym nosem
oraz tzw. trąbką (proboscis), rozszczepem wargi i (lub) podniebienia;
d.. wady małżowin usznych (niskie osadzenie, zniekształcenie małżowin);
e.. anomalie kończyn (polidaktylia pozaosiowa, ustawienie palców w
kształcie "kurka od strzelby", pojedyncza bruzda zgięciowa, wydatna pięta);
f.. wady sercowo-naczyniowe (przetrwały przewód tętniczy, dekstrokardia,
ubytek przegrody międzykomorowej, ubytek przegrody międzyprzedsionkowej);
g.. wady nerek (torbielowatość nerek, wodonercze);
h.. wady rozwojowe mózgowia i cewy nerwowej;
i.. napady drgawek;
j.. hipotonia mięśniowa;
k.. przepukliny, przepuklina pępkowa;
l.. naczyniaki włośniczkowe w okolicy czoła;
m.. wnętrostwo;
n.. wady rozwojowe macicy.
Około 70% dzieci z zespołem Pataua umiera w ciągu pierwszego półrocza życia,
do pierwszego roku życia umiera dodatkowo 10%, przypadki dożycia chorego do
późnego dzieciństwa są niezwykle rzadkie[7][8][9][10].

239. Data: 2011-03-02 10:40:16

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cała współczesna medycyna to wynik koncepcji kreacjonizmu,
> oraz zaprzeczenie tez zwolenników hegemonii ewolucjonizmu.

Twardy kawałek współczesnej medycyny masz tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_Pataua
To jest wg Ciebie efekt zaprzeczania ewolucjonizmowi
i jednocześnie jedna z ilustracja mocy Projektanta ?

240. Data: 2011-03-02 10:46:40

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@x...pl> wrote in message news:ikl6jf$ml4$1@news.onet.pl...

A to tylko atawizm od szczeżui i innych mięczaków... :-))))))

Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!
Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!
Re: The Religion of Islam!!!!!!!!!!!
Dokument 'Ukryte życie naszych genów'