Zdrada w wersj light...

171. Data: 2006-08-21 17:11:59

Temat: Re: Zdrada w wersj light...
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4<b...@p...onet.pl>
news:eccpaa$s9u$1@news.onet.pl

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie mega lol tylko życie. Nie jestem fantastą zakochanym we własnych
> wizjach, jak powinien być świat urządzony. Ale takie reakcje
> doprowadzają mnie do stanu białej gorączki.

Już nas reakcjonistów nie kochasz? :)

Paff

172. Data: 2006-08-21 17:12:34

Temat: Re: Zdrada w wersj light + męska duma
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> Nie wiem, czy znasz moje poglądy na ten temat, gdyby była dla niego
> osobą najbliższą sercu, to po usłyszeniu wyznania, że zrobiła głupotę,
> po za bardzo zbliżyła się do kogoś, kogo i tak lubi, ale tylko tyle, a
> jednak po pijaku jakoś tak wyszło, i nadal będzie go lubiła, ale już
> będzie uważać, bo nie znała się od tej strony (na przykład), to by ją
> przytulił, bo by ją kochał. Tyle.

mam wrazenie, za swoje poglady czerpiesz z romansow na szklanym
ekranie albo z ksiazek buddyjskich. nie, nie znam Twoich pogladow, ale
mam wrazenie, ze albo jestes dzieckiem ze szkoly podstwowoej,
albo facetem, ktory na razie sobie fantazjuje o swojej milosci.

> A gdyby była bliska jego sercu najbardziej na świecie, to gdyby mu
> powiedziała, że nie może już z nim być, bo pokochała tamtego faceta
> (zostawmy na razie na boku jego żonę), to by jeszcze pomógł jej być z
> nim i szczęścia życzył, i zaglądał czasami. Za dużo wymagam?

wymagania masz dziecinne. nie zyciowe. wypia Utopia byla
w szkole.

>Nie, to
> podstawówka jak dla mnie bycia z drugim człowiekiem, a nie zastanawianie
> się - bo mnie ta dyskusja do szewskiej pasji doprowadziła zaraz po
> śmiechu - jak teraz zrobić, żeby wiedziała ta zła kobieta, gdzie jej
> miejsce, bo najważniejsze, żeby się 'myślenie' u TŻ zablokowało...

u Ciebie na razie nic sie nie zablokowalo, i Twoje pobozne
wyobrazenia co kto zrobic powienien, bo tak ladnie brzmi
milosc w wydaniu listu do Koryntian, sa jakby ci to powiedziec,
o kant ....rozbic jesli staje sie w faktem takim z realnym zyciu.

iwon(k)a

173. Data: 2006-08-21 17:23:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie mega lol tylko życie. Nie jestem fantastą zakochanym we własnych
> wizjach, jak powinien być świat urządzony.

jakby te dwa wyrazy ze soba sie "gryza".

> Ale takie reakcje
> doprowadzają mnie do stanu białej gorączki.

niemozliwe? Ciebie?

iwon(k)a

174. Data: 2006-08-21 17:24:58

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam wrazenie, ze albo jestes dzieckiem ze szkoly podstwowoej,
> albo facetem, ktory na razie sobie fantazjuje o swojej milosci.

I dlatego mogę s calą stanowczością stwierdzić, że g* wiesz na temat
uczucia w ogóle. Wrażenia możesz sobie mieć. Miałem już kilka udanych
związków, ostatni trzyma się już 13 rok i własnie wszedłem w
czterdziestkę. A Ty nadal miej wrażenia...

> wymagania masz dziecinne. nie zyciowe. wypia Utopia byla
> w szkole.

Tak rozwiedli się moi rodzice, gdy miałem lat siedemnaście. Jakoś
szczęśliwie niemal we czwórkę pędzą swoje zycie nadal. A Ty wierz w
swoje utopie...

> [...]
> milosc w wydaniu listu do Koryntian, sa jakby ci to powiedziec,
> o kant ....rozbic jesli staje sie w faktem takim z realnym zyciu.

Powiem Ci tylko jedno, i na całe swoje przyszłe życie sobie to
zapamiętaj: jeśli w zderzeniu z realnym życiem, to, co dla mnie jest
realnym życiem, bo obserwuję to u siebie, swoich znajomych (na
nieszczęście nie wszystkich) i swoich bliskich, w zderzeniu z Twoim
realem rozbije się o kant stołu, to nie nazywaj tego miłością, bo zawsze
będziesz potem doradzać w imię własności a nie miłości.

Pozdrawiam
ku zastanowieniu
Paweł

175. Data: 2006-08-21 17:26:34

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Już nas reakcjonistów nie kochasz? :)

Wielu kocham, ale na miłość boską... ta dyskusja zeszła już poniżej
poziomu, jedni paranoicy radzą drugim, jak mają żyć... przyganiały kotły
garnkom (sorry Hanka i Lia, nie do Was ;o)

Pzdr
Paweł

176. Data: 2006-08-21 17:27:43

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niemozliwe? Ciebie?

Tak, mnie, bo takie rady dawane kalekom uczuciowym jeszcze niczego
dobrego nie zbudowały.

Paweł

177. Data: 2006-08-21 17:29:55

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4<b...@p...onet.pl>

[...]
> Wielu kocham, ale na miłość boską... ta dyskusja zeszła już poniżej
> poziomu, jedni paranoicy radzą drugim, jak mają żyć... przyganiały
> kotły garnkom (sorry Hanka i Lia, nie do Was ;o)

Zamknij nas i chłoszcz, chłoszcz, chłoszcz - w imię miłości :)

Paff

178. Data: 2006-08-21 17:32:43

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> związków, ostatni trzyma się już 13 rok i własnie wszedłem w
> czterdziestkę. A Ty nadal miej wrażenia...

wiem zapewne tyle ile potrzebuje. ja akurat mam jeden udany zwiazek,
w ktorym tkwie juz ponad 20 lat, za 3 lata bede miec 40, wiec nie
wiem czy sie to liczy skroro ty miales kilka udanych zwiazkow, a ktore
jakos sie skonczyly (szkoda, skoro byly takie udane :>>>>>)

> Tak rozwiedli się moi rodzice, gdy miałem lat siedemnaście. Jakoś
> szczęśliwie niemal we czwórkę pędzą swoje zycie nadal. A Ty wierz w
> swoje utopie...

aha bo by sie nie rozwiedli gdyby tatus/mamusia przytulilo
zone/meza i jeszcze pomoglo z miloscia zalozyc nowe zycie,
gdyby sie okazalo, ze sie chce rozwiezc.
ja tam w utopie nie wierze. tu na wiare nic nie ma. wierzyc to mozna
w Boga, ludzi mozna zobaczyc.

> [...]
> realem rozbije się o kant stołu, to nie nazywaj tego miłością, bo zawsze
> będziesz potem doradzać w imię własności a nie miłości.

powiedz mi to z abmony zebym uwierzyla.....

iwon(k)a

179. Data: 2006-08-21 17:38:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, mnie, bo takie rady dawane kalekom uczuciowym jeszcze niczego
> dobrego nie zbudowały.

mozna zawsze z miloscia tkwic w trojkacie, lub innej
figurze geometrycznej, prawda?
wystaczy kochac.

iwon(k)a

180. Data: 2006-08-21 17:48:53

Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Guzik prawda. Sam sie oklamujesz. Jak bys wybaczyl to by Cie tu z ta
> sprawa nie
> bylo.

Skad wiesz za niego lepiej.
Wróżka czy co ?

Jacek

Jak mówić do mężczyzny? ;)
Nowe forum i strona o ślubach, rodzinie, związkach
Zapraszamy na nowe forum - Dzieci24.pl
Wesele w Zajeździe pod Kasztanami - Wrocław?
organizacja zycia z dziecmi