Żel do prania Dash

1. Data: 2006-12-28 18:32:31

Temat: Żel do prania Dash
Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kupiłem od znajomego 2 butelki tego żelu. Problem jest w tym, że wymaga
on jakiejś specjalnej kulki do której wlewamy żel i wkładamy go do bębna
pralki. Nie wolno go wlewać do szuflady. Oczywiście producent nie
dołączył tej kulki do butelki i mam teraz problem.

Czy jest to gdzieś do dostania? Ewentualnie czy można ten żel wlewać
bezpośrednio do bębna pralki pomijając tą kulkę?

Dziękuję za pomoc
adams99

2. Data: 2006-12-29 09:10:59

Temat: Re: Żel do prania Dash
Od: " zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygoglowałam tego dasha i stwierdzam, że to coś jak ariel, persil itp. Nie
wiem czemu producenci upierają się by do bębna wkładać plastikowe pojemniki
tłuczące się potem przez całe pranie, aż wciurności biorą. Pewnie dla tego, że
żele źle spływają z miarki, z szuflady tradycyjnej pralki, nie da rady. Albo
może ma być takie noje.
Nie stosuję tego płynu, ale wszystkie które do tej pory używałam: ariele,
persile, perły, perwole, żele z lidla i z schlekera, leję do bębna wprost na
pranie i nie widzę różnicy, prócz braku upiornych efektów dźwiękowych.
Nie poleca natomiast takiego zalewania jeśli programujesz pranie na później,
do bębna przed wsadem nie leję, bo nie mam pewności czy to się na dnie
spoczywając- rozpuści w praniu, czy dopiero przy płukaniu czwartym :).
Żel persila np. to straszny glut, chyba tam kiślu nakładli, żeby większe
wrażenie koncentratu zrobić, unikam takich konsystencji, bo po co mi zagęstnik
w pralce? Gorzej się to rozpuszcza i pewnie gorzej wypłukuje.

3. Data: 2006-12-29 09:20:52

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zora napisał(a):
> Wygoglowałam tego dasha i stwierdzam, że to coś jak ariel, persil itp. Nie
> wiem czemu producenci upierają się by do bębna wkładać plastikowe pojemniki

Producent coś wspomina o tworzącym się osadzie i nie zaleca wlewania do
szuflady.

Używam też żelu persila (taki jumbo pack) - faktycznie jest gęsty ale
ładnie się wypłukuje i rozpuszcza.

4. Data: 2006-12-29 09:44:24

Od: " zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

adams99 <a...@g...pl> napisał(a):

> Używam też żelu persila (taki jumbo pack) - faktycznie jest gęsty ale
> ładnie się wypłukuje i rozpuszcza.

A skąd wiesz?

Nie używam płynów do płukania więc mogę ocenić pranie po wyschnięciu,
zwłaszcza dobrze widać na ręcznikach, że te po persilu są poprostu sztywnawe
lekko, stąd moje koncepcje.

jaki odswierzacz powietrza
jakie TV - 15" 19" - Philips 15PF4121, Samsung LE19R71B
odkurzacz elektrolux czy samsung??
Jakie naczynia i sztućce do zmywarki.
Jaką patelnię na lata?