Jaką patelnię na lata?

1. Data: 2006-12-28 08:27:49

Temat: Jaką patelnię na lata?
Od: "piast9" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałbym kupić dobrą patelnię (28cm średnicy) o grubym dnie, na lata do
kuchenki ceramicznej. W przeciągu paru lat mam kiepskie doświadczenia -
Tefale za mocno przypalają (chyba za cienkie dno) , nonames'y nie wspomnę,
ostatnio kupiłem z grubym dnem (ciężką) w Auchan i było o.k. - i już
myslałem, że Włosi robią dobre patelnie a tu zaczyna odłazić teflon..... Na
Zeptera mnie nie stać ( pewnie duża kosztuje z 1kzł) - proszę o poradę co
innego kupić markowego ale nie za drogiego ....

Pozdrawiam
piast

2. Data: 2006-12-28 08:54:14

Temat: Re: Jaką patelnię na lata?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

piast9 <p...@i...pl> wrote:

> doświadczenia - Tefale za mocno przypalają (chyba za cienkie
> dno) ,

Wniosek prosty: nie kupuj Tefali z za cienkim dnem, kup takiego z
dnem grubym. Jesli nie będziesz podchodził nawet do tych z ceną
poniżej stówy, powinieneś być zadowolony. Osobiście polecam
Privillege - i żona i mama takie mają i obie są zgodne, że
lepszej patelni nie widziały.

J.

3. Data: 2006-12-28 09:05:56

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał

> Privillege - i żona i mama takie mają i obie są zgodne, że lepszej patelni
> nie widziały.

tez jestem zadowolony, no ale chyba tytanowe patelnie sa lepsze.

Protz

4. Data: 2006-12-28 09:19:10

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

piast9 <p...@i...pl> napisał(a):

> Chciałbym kupić dobrą patelnię (28cm średnicy) o grubym dnie, na lata do
> kuchenki ceramicznej. /.../proszę o poradę co
> innego kupić markowego ale nie za drogiego ....

Polecam patelnię żeliwną - jeśli ma być na lata. Co do marki - nie doradzę
ci. Moja patelnia jest sprzętem postradzieckim, ma lekko licząc ze 20 lat. I
co ważne - ma wysokie brzegi, metalową pokrywę i odejmowaną rączkę /coś w
rodzaju tego, czym się tefal chwali, jakby cud wymyślili/ - i można ją
dzięki temu wpakować do piekarnika. Trzeba używać tłuszcz do smażenia, ale
nic nie przywiera i myje się ją świetnie.

Ania

5. Data: 2006-12-28 09:42:58

Od: "piast9" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez jestem zadowolony, no ale chyba tytanowe patelnie sa lepsze.
>
> Protz

.. a jeśli tytanowe to jakiej marki?

6. Data: 2006-12-28 10:39:39

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dna są różne.
Najpierw warto rozpoznać 'przeciwnika' ;-)
Ale się dziwię - może kupiłeś patelnię do kuchenek gazowych?
Jaka to seria ?
JaC

> (chyba za cienkie dno)

It has removed 2859 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

7. Data: 2006-12-28 11:17:51

Od: "piast9" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> Dna są różne.
> Najpierw warto rozpoznać 'przeciwnika' ;-)
> Ale się dziwię - może kupiłeś patelnię do kuchenek gazowych?
> Jaka to seria ?
> JaC

Thermo-Spot - miała być również do elektrycznych.......

8. Data: 2006-12-28 12:00:31

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Oj, nieprzygotowane towarzystwo do zajęć z gotowania, a potem narzeka ;-)
Thermo-spot to nazwa tej kolorowej plamki na teflonie, możesz smażyć gdy przybierze
jednolity kolor :-)
I odróżnij elektryczne od ceramicznych, bo to są RÓŻNE przeznaczenia.

9. Data: 2006-12-28 12:50:19

Od: "Radek D" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również polecam żeliwną tylko nie wiem czy na
każdej kuchence da się jej użyć.
W domu mam rondelek babci, który ma ponad 60 lat i
nadal "działa" i myślę że i moje wnuki będą go używały.

10. Data: 2006-12-28 16:43:16

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

piast9 napisał(a):
> [...]
> Zeptera mnie nie stać ( pewnie duża kosztuje z 1kzł) - proszę o poradę co
> innego kupić markowego ale nie za drogiego ....

moze stalowa, porzadna, bez teflonu?
sam sie nad taka zastanawiam..

Sierp

Pytanie do elektryka