Ziemia do ogrodu

1. Data: 2007-04-12 19:56:22

Temat: Ziemia do ogrodu
Od: "Tomek Karwatka" <tkarwatka@|usunto|domswiatla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Co mozecie doradzic w sprawie pozyskania ziemi do ogrodu?
Potrzebuje okolo 40 ton ziemi, mieszkam we Wroclawiu. Gdzie szukac, do kogo
sie odezwac? Nie chcialbym kupowac 40 ton w workach po kilka zloty od sztuki
:)

--
Tomek Karwatka
www.DomSwiatla.pl - najwiekszy wybor lamp, zarowek, halogenow

2. Data: 2007-04-12 22:18:05

Temat: Re: Ziemia do ogrodu
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Karwatka" <tkarwatka@|usunto|domswiatla.pl> napisał w
wiadomości news:evm352$76c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Potrzebuje okolo 40 ton ziemi, mieszkam we Wroclawiu. Gdzie szukac, do
> kogo sie odezwac? Nie chcialbym kupowac 40 ton w workach po kilka zloty od

Jesli masz w pobliżu cukrownię, to popytaj czy nie mają ziemi.
U nas za darmo można dostać ziemię wypłukaną z buraków.
A jest tego całkiem sporo i to bardzo ładna ziemia (buraczana).

Pozdrawiam - Jagoda

3. Data: 2007-04-13 10:20:33

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> www.DomSwiatla.pl - najwiekszy wybor lamp, zarowek, halogenow
> Pobierz od nas darmowy ebook i dobierz optymalne oswietlenie.
Nie jestem z Wrocławia, ale mogę coś doradzić. Proponuję zwrócić się do
Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej, czy jak to się nazywa we
Wrócławiu, który zajmuje się zielenią miejską, czy w ogóle do Urzędu
Miejskiego, który z pewnością koordynuje prace, w których zbiera się i
wywozi gdzieś nadkład ziemi, w danym miejscu jest niepotrzebny.
Niejednokrotnie znalezienie miejsca na masy gleby jest kłopotliwe...

Pozdrawiam.

Jak Wy nad tym panujecie?
kamienie na skalniak - gdzie ?
DO OSTATNIEJ NOGI