Klon czerwonolistny i fastigiata???

1. Data: 2007-04-12 21:00:51

Temat: Klon czerwonolistny i fastigiata???
Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam szybkie pytanie czy istnieje cos takiego? W punkcie sprzedazy
roslin chca mi wlasnie takie cos sprzedac. Fakt, galazki ukladaja sie
jedynie stromo w gore, wyglada na to, ze bedzie dosc waski. Na razie lisci
nie widac, podobno maja byc w ladnie czerwonym kolorze ( pewnie takie
"czerwone" jak crimson king - czyli bordowo - brazowe :-)).
Nazwy odmiany niestety nie zapamietalam a przejrzenie googli niewiele
pomoglo - tzn. nie dostrzeglam tego czego szukam.
Jesli ktos wie cos wiecej to prosze o podpowiedz.

Iza Wójcik

2. Data: 2007-04-12 22:03:29

Temat: Re: Klon czerwonolistny i fastigiata???
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomoglo - tzn. nie dostrzeglam tego czego szukam.
> Jesli ktos wie cos wiecej to prosze o podpowiedz.

'Crimson Sentry' to chyba było :D

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2007-04-12 22:18:20

Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 'Crimson Sentry' to chyba było :D

Gratuluje dobrej pamieci ! To chyba faktycznie taka odmiana.

http://www.plantnames.org/acerplatcrimsonsentry.jpg Jesli taki chcialby
urosnac w przyszlosci to nie bede zbytnio oponowac. Chyba powaznie zaczne
nad nim sie zastanawiac.

A znasz jeszcze moze system korzeniowy klonow. Tzn. czy bardziej wglab, czy
moze bardziej horyzontalnie?

Iza Wójcik

4. Data: 2007-04-13 14:29:43

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Apr 2007 00:18:20 +0200, Izabela Wójcik napisał(a):

> [...]
>
> http://www.plantnames.org/acerplatcrimsonsentry.jpg Jesli taki chcialby
> urosnac w przyszlosci to nie bede zbytnio oponowac. Chyba powaznie zaczne

O jaki smukły, hmm... A gdzie to było? Niedyskretnie podpytam:)

Pozdrawiam,
Marta

5. Data: 2007-04-13 14:40:23

Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Katowicach w punkcie sprzedazy "Kulas". Mowiono, ze to dopiero pierwszy
raz w sprzedazy u nich. Jak gdzie indziej to nie wiem.

Iza Wójcik

Ziemia do ogrodu
Jak Wy nad tym panujecie?
kamienie na skalniak - gdzie ?