Zioła nasenne

1. Data: 2008-10-31 23:31:47

Temat: Zioła nasenne
Od: "Kasia 2P" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie zioła działają najbardziej nasennie? Jakie substancje w ziołach?
Słyszałam, że przy odpowiednio dobranych ziołach można uzyskać naprawdę
dobre efekty w postaci szybkiego zasypiania. Czy ktoś tutaj interesuje się
ziołolecznictwem?

Kasia2P

2. Data: 2008-11-03 10:34:40

Temat: Re: Zioła nasenne
Od: "tela" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia 2P" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jakie zioła działają najbardziej nasennie? Jakie substancje w ziołach?

Ja, kiedy nie mogę zasnąc, biorę trzy (czasami cztery) ziołowe
"tabletki uspokajające" (taka jest ich nazwa). Pomagają.

3. Data: 2008-11-08 16:44:30

Od: " Re" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tela <t...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Kasia 2P" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Ja, kiedy nie mogę zasnąc, biorę trzy (czasami cztery) ziołowe
> "tabletki uspokajające" (taka jest ich nazwa). Pomagają.

Mi pomogły na straszne problemy z bezsennością zioła według zaestawu Ojca
Klimuszki!

4. Data: 2008-11-08 16:44:35

Od: " Re" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2008-11-09 19:54:20

Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Re" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> tela <t...@w...pl> napisał(a):

> Mi pomogły na straszne problemy z bezsennością zioła według zaestawu Ojca
> Klimuszki!

A jakie to są? Mogłabyś coś więcej napisać o tych ziołach? Gdzie je
można kupić?

6. Data: 2008-11-10 18:17:33

Od: " Re" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re <k...@g...pl> napisał(a):

> Mi pomogły na straszne problemy z bezsennością zioła według zaestawu Ojca
> Klimuszki!

Pozdrawiam Można te zioła zamówic internetem Podaję adres: www.eldex.pl

Jednak oni soprzedają tylko w saszetkach a ja wierzę tylko w zioła sypane.
Mam akurat w domu książkę zielarską którą napisał sam Ojciec Klimuszko -
zakonnik i sama sobie wymieszałam zioła . zalac wrzątkiem po 3 godzinach
pic. Nie jest to mój wymysł tylko tak Ojciec napisał w tej książce. Podaję
zestaw ziół. rumianek, melisa, dziurawiec, kwiat wrzosu, szyszki chmielu,
korzen cykorii, korzen lubczyka, korzen kozłka, kwiat głogu, korzen
arcydzięgla, kwiat lawendy. Nie opuśc żadnego zioła, bo Klimuszko pisze ze
działają tylko w ściśle zestawionych zestawach. Poczytaj o nim w Internecie,
życzę zdrowia i snu. Mi lekarze nie pomogli, zapisywali tylko uzależniające
leki, psychiatra mi polecił te zioła, bo zle na mnie wpływały jego leki
nasenne, Pozdrawiam

7. Data: 2008-11-10 18:22:09

Od: " Re" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]

Poczytaj w Internecie o słynnym zakonniku zielarzu -Ojciec Klimuszko. Pij
jego zestaw ziól. Można je zamówic , Wpisz w google eldex albo Klimuszko.
Radzę zebyś sama zestawiła , bo z saszetek nie działają dobreze. Napisałam
ci cały zestaw, ale mój dokument został usunięty nie wiem czemu, co komu
szkodzi podac zestaw iół, przecież lepiej leczyc bezssennosc ziołami, mi
tylko "mądrzy" lekarze mieeli do zaoferowania silnie uzależniające leki
nasenne nikt nie pomyślał co dalej jak jme odstawię, co kogo to obchodzi...

8. Data: 2008-11-10 18:23:06

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2008-11-10 18:32:41

Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Bardzo dziękuję. Czy o. Klimuszko nie podaje, w jakich
proporcjach łączyć te ziola? To znaczy ile rumianku, ile melisy...itd.?

10. Data: 2008-11-11 11:25:33

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-11-10 19:22 Re napisał/a:

> życzę zdrowia i snu. Mi lekarze nie pomogli, zapisywali tylko uzależniające
> leki, psychiatra mi polecił te zioła, bo zle na mnie wpływały jego leki
> nasenne, Pozdrawiam

Możesz chociaż normalnie rano (np. o 6-stej) się obudzić i wstać z
łóżka, czy śpisz do 12-stej, czy 14-stej?

--
animka

Tabletki pod język
Nagła senność i zasypianie
senność
Krew w plynie mozgowo-rdzeniowym. Pare pytan.
wypadanie włosów