Zlewozmywak

1. Data: 2015-02-22 08:46:45

Temat: Zlewozmywak
Od: Tata <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamontowany w kuchni zlewozmywak z inoxu, w którym są wywiercone dwa
otwory na baterię kuchenną z zimną i ciepłą wodą. Chciałbym zamontować
nową baterię z montażem jednootworowym. Czy w handlu można zakupić
zaślepki plastykowe na zbędne otwory w zlewozmywaku i gdzie? Czy są
ogólnie dostępne w sklepach z armaturą, czy należy szukać w bardziej
specjalistycznych placówkach handlowych?

Z poważaniem
MJ

2. Data: 2015-02-22 10:07:18

Temat: Re: Zlewozmywak
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Tata wrote:

> Mam zamontowany w kuchni zlewozmywak z inoxu, w którym są wywiercone dwa
> otwory na baterię kuchenną z zimną i ciepłą wodą.

opłacało się targać z UK?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2015-02-22 10:52:21

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-22 o 08:46, Tata pisze:
> Mam zamontowany w kuchni zlewozmywak z inoxu, w którym są wywiercone
> dwa otwory

Wywiercone? Na pewno te otwory zrobiono inaczej.

4. Data: 2015-02-22 11:24:00

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.02.2015 o 08:46, Tata pisze:
> ogólnie dostępne w sklepach z armaturą, czy należy szukać w bardziej
> specjalistycznych placówkach handlowych?

Pytaj w marketach. Problem moze byc ze srednica bo normalnie sa to
zaslepki na baterie stojaca gdy uzytkownik woli zainstalowac baterie
wiszaca na scianie.

5. Data: 2015-02-22 12:38:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2015 08:46:45 +0100, Tata napisał(a):

> (...) Czy w handlu można zakupić
> zaślepki plastykowe na zbędne otwory w zlewozmywaku

Pistolet na klej na gorąco plus jakieś ładne okrągłe (ozdobne? -
plastikowe, stalowe) elementy (skleić po dwa - od spodu i z wierzchu) - i
voila.

--

XL
pewni siebie.

6. Data: 2015-02-22 12:42:32

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

http://tiny.cc/yrigux

7. Data: 2015-02-22 14:28:15

Od: "uzytkownik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> typed:

> Pistolet na klej na gorąco plus jakieś ładne okrągłe (ozdobne? -
> plastikowe, stalowe) elementy (skleić po dwa - od spodu i z wierzchu) - i
> voila.

Nie zabieraj glosu, gdzie nie masz bladego pojecia.
A sio do garow!

8. Data: 2015-02-22 14:40:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2015 14:28:15 +0100, uzytkownik napisał(a):

> XL <i...@g...pl> typed:

> Nie zabieraj glosu, gdzie nie masz bladego pojecia.
> A sio do garow!

Tylko dla takiego bezmóżdża jak ty byle zaślepka do zlewu to WIEDZA -
sp..j.
--

XL
pewni siebie.

9. Data: 2015-02-22 21:41:24

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogólnie dostępne w sklepach z armaturą, czy należy szukać w bardziej
> specjalistycznych placówkach handlowych?

http://allegro.pl/zaslepka-zatyczka-do-umywalki-zlew
u-chrom-solidna-i5024529206.html

10. Data: 2015-02-23 15:15:26

Od: Tata <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim Grupowiczom za cenne informacje. Wiedziałem o co
pytać i w sklepie kupiłem zaślepki metalowe z uszczelkami gumowymi po 10
zł za sztukę.

Z poważaniem
MJ

Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.
sprzatanie wspolnego...