Zupki z torebki.

1. Data: 2015-02-16 02:47:35

Temat: Zupki z torebki.
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Oglądam teraz w tv jakiś program. Zbadali rosół z torebki i porównali z domowym. W
torebkowym było mniej tłuszczu. Poza tym torebkowa zupę uznali za pełnowartościowe
jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

2. Data: 2015-02-16 11:48:50

Temat: Re: Zupki z torebki.
Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-16 02:47, k...@g...com pisze:
> Opełnowartościowe jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

A o zielonej wyspie coś wspominali?
:)

3. Data: 2015-02-16 11:59:10

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
torebkowym było mniej tłuszczu. Poza tym torebkowa zupę uznali za pełnowartościowe
jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

To była reklama ;-)

Krycha

4. Data: 2015-02-16 12:22:44

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2015 17:47:35 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

> Oglądam teraz w tv jakiś program. Zbadali rosół z torebki i porównali z
> domowym. W torebkowym było mniej tłuszczu. Poza tym torebkowa zupę
> uznali za pełnowartościowe jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

To była jakaś wyższa półka torebek, czy zwykła "chińska zupka"? Jeśli ta
ostatnia to polecam przeczytać skład...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

5. Data: 2015-02-16 12:41:05

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Borys Pogoreło wrote:

> To była jakaś wyższa półka torebek, czy zwykła "chińska zupka"? Jeśli ta
> ostatnia to polecam przeczytać skład...

jakbys przeczytał "skład" jabłka to też byś go nie zjadł :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

6. Data: 2015-02-16 12:54:49

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 12:21:47 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

> To była jakaś wyższa półka torebek, czy zwykła "chińska zupka"? Jeśli ta
> [...]

Wyglądała na zwykłą. Jakiś profesor od jedzenia omówił skład zupy z torebki. I nic
tam nie znalazł takiego co może zaszkodzić. Kiedyś była na kuchni dyskusja o chlebie.
I że w gotowych mieszankach to "chemia jest" jacyś idioci pisali. Oni to z mąki robią
bez chemii. Miałem opakowanie takiej mieszanki i faktycznie oprócz maki, soli,
suszonych drożdży, suszonych pomidorów i jeszcze kilku naturalnych składników jest E
cośtam. To do tej chemii mieli zastrzeżenia. Czytam a to E to antyzbrylacz taki sam
jak w zwykłej mące.

7. Data: 2015-02-16 13:53:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> Oglądam teraz w tv jakiś program. Zbadali rosół z torebki i porównali z domowym. W
torebkowym było mniej tłuszczu. Poza tym torebkowa zupę uznali za pełnowartościowe
jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

Dla kogutków.

8. Data: 2015-02-16 14:00:57

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 13:53:32 UTC+1 użytkownik XL napisał:

W torebkowym było mniej tłuszczu. Poza tym torebkowa zupę uznali za pełnowartościowe
jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

> Dla kogutków.

Wiedziałem że głupia rura przylezie.

9. Data: 2015-02-16 14:10:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2015 05:00:57 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

W torebkowym było mniej tłuszczu. Poza tym torebkowa zupę uznali za pełnowartościowe
jedzenie na dodatek pozbawioną tzw chemii.

> Wiedziałem że głupia rura przylezie.

Tv ci szkodzi, pustogłówku.

10. Data: 2015-02-17 20:43:49

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a):

> [...]
torebkowym było mniej tłuszczu.
> Poza tym torebkowa zupę uznali za pełnowartościowe jedzenie na dodatek pozbawioną

Spoko, w sam raz zupka dla ciebie. Sila TV i jej moc dzialania na polglowkow jest
porazajaca.
No ale jak tak uznali, to znaczy jest na pewno ok!

Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.
sprzatanie wspolnego...
sprawa wodomierza
Wybuch gazu -W butli