Zlewozmywak deante i przebarwienia

1. Data: 2007-12-31 10:03:18

Temat: Re: Zlewozmywak deante i przebarwienia
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fn6pf3$jom$1@nemesis.news.tpi.pl...
> A co konkretnie było nie tak z tą baterią? Na forum muratora widziałam same
> pozytywne oceny baterii Deante...

mam twardą wode i po pół roku zaczęła cieknąć, była to bateria kuchenna i
jeszcze nim zaczęła cieknąć przestała sie też poprawnie obracać
stara bateria przed nią wytrzymała kilkanaście lat - potem kupiłem hansgrohe i
też już działa z 3 lata

2. Data: 2008-01-22 17:44:26

Temat: Zlewozmywak deante i przebarwienia
Od: "Michał" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
użytkuję zlewozmywak granitowy deante aria w kolorze białym. Firma daje 10
lat gwarancji na tenprodukt. Używam go 4 miesiące i dno zlewozmywaka jest
przebarwione tzn nabrało brudnego odcienia. Po szorowaniu różnego rodzaju
cifami jest trochę lepiej ale i tak widać że dno jest ciemniejsze, czy ktoś
spotkał się z podobnym przypadkiem i czy skutecznie reklamował taki
zlewozmywak?
Michał

3. Data: 2008-01-22 19:36:22

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał pisze:
> [...]
> cifami jest trochę lepiej ale i tak widać że dno jest ciemniejsze, czy ktoś
> spotkał się z podobnym przypadkiem i czy skutecznie reklamował taki

Zalewałeś to zielonym domestosem?

Pozdrawiam
Krzysiek

4. Data: 2008-01-22 20:10:24

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupiłem kiedyś baterie tej firmy i od tej pory omijam ją z daleka

5. Data: 2008-01-22 20:16:19

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalej przebarwienia roztworem podchlorynu sodu (bielinka, domestos jak
radzil krzysztof). Zostaw na noc i rano splucz. Nie jest to wada
zlewozmywaka ale brud i kamien z wody ktory osiada w trakcie uzytkowania.

6. Data: 2008-01-22 23:40:19

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Jan 2008 21:16:19 +0100, Mirek napisał(a):

> Zalej przebarwienia roztworem podchlorynu sodu (bielinka, domestos jak
> radzil krzysztof). Zostaw na noc i rano splucz. Nie jest to wada
> zlewozmywaka ale brud i kamien z wody ktory osiada w trakcie uzytkowania.

Kamienny/plastikowy/kompozytowy zlewozmywak podczas użytkowania staje sie
porowaty - na skutek działania płynów do naczyń i środków czyszczących
kamień podlega korozji chemicznej oraz erozji czyli wypłukuje się, tak jak
w naturze, szybciej nawet, bo właśnie dodatkowo działa ta cała chemia. To
się samo będzie napędzać, bo będzie trzeba coraz częściej czyścić, a środki
czyszczące będą potęgować zniszczenie powierzchni przez chemię itd.
Niestety. Dlatego najlepsze są zlewozmywaki stalowe i już.
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

7. Data: 2008-01-23 01:07:54

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 00:40, Ikselka wrote:
> [...]
> Niestety. Dlatego najlepsze są zlewozmywaki stalowe i już.

W dodatku białe;p

--
Pozdrawiam :)
JM

8. Data: 2008-01-23 01:10:34

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Jan 2008 17:07:54 -0800 (PST), JaMyszka napisał(a):

> W dodatku białe;p

Ale jak'y'to białeeee???
Ja wiem, że jest broń biała - ale żeby zmywaki stalowe???
;-)

9. Data: 2008-01-23 03:06:13

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 02:10, Ikselka wrote:
> Ale jak'y'to białeeee???
> Ja wiem, że jest broń biała - ale żeby zmywaki stalowe???
> ;-)

No, białe - emaliowane;p
Już nie robią żeliwnych tylko stalowe;p
Stal jest przecież różna;-)

10. Data: 2008-01-23 07:08:00

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> kupiłem kiedyś baterie tej firmy i od tej pory omijam ją z daleka

A co konkretnie było nie tak z tą baterią? Na forum muratora widziałam same
pozytywne oceny baterii Deante...

pozdrawiam
Basia

[Crosspost] Pytanie o grzejniki Eurotherm
Baterie lazienkowe
Krups 7240 - opinie?
drzewka owocowe
czy stpoka od żelazka