Zło może urosnąć - debata

11. Data: 2010-10-02 11:58:03

Temat: Re: Zło może urosnąć - debata
Od: ??????? <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Gdzie Ty widzisz w Polsce, kilka lat po komunizmie, inteligencję???

Jak to a kogo z nienawiści nazywacie wykształciuchami? Za komuny też
była, bo inteligencja też mieć wiedzę, za to napewno inteligencja nie
jest pisorstwem, bo to zupełny irracjonalizm i stadny determinizm
przeszłości skandalicznie szkodliwy.

12. Data: 2010-10-02 12:40:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Oct 2010 13:53:26 +0200, Szaulo napisał(a):

> Zmartwię cię. Ona się już nigdy nie odrodzi. Nie te czasy, kochanie.
>
> Sz.

Odrodzi się, ju ja zadbałam o to - m.in. MOJE dzieci są jej zaczątkiem.
Może Twoje nie, skoro nie chcesz, ale moje tak :-)

13. Data: 2010-10-02 12:46:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Oct 2010 04:58:03 -0700 (PDT), ??????? napisał(a):

> Jak to a kogo z nienawiści nazywacie wykształciuchami?

Nazywamy stosownie do autoramentu - wykształciuch to nie inteligencja.
Inteligencja ma idee - wykształciuchy tylko potrzeby.

14. Data: 2010-10-02 13:21:00

Od: ??????? <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Nazywamy stosownie do autoramentu - wykształciuch to nie inteligencja.
> Inteligencja ma idee - wykształciuchy tylko potrzeby.

Kto głosuje na Kaczkę, wieś, bo wieść to chore uwstecznione przygłupy,
które atakują inteligencje, przygłupy zawsze potrzebują idee, i w
ramach tej idei, bo nie myślą ,atakują tych co są elastyczni ,bo
myślą, wykształciuchów.

15. Data: 2010-10-02 13:26:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Oct 2010 06:21:00 -0700 (PDT), ??????? napisał(a):

> [...]
> które atakują inteligencje, przygłupy zawsze potrzebują idee, i w
> ramach tej idei, bo nie myślą ,atakują tych co są elastyczni ,bo

3-)

16. Data: 2010-10-04 10:05:59

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

Ciekawe bo nie definiuja o jaka mowe nienawisci
im chodzi.
Cos czuje ze wezma sie za Palikota.

Pozdr,
Druch

17. Data: 2010-10-04 10:42:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Druch napisał(a):
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
>
> Ciekawe bo nie definiuja o jaka mowe nienawisci
> [...]

Mówią o katolikach..

A propos futer (sorry, ale nie mam czasu śledzić całego wątku)
Badanie wirtualnej przestrzeni AD 2010
No nareszcie:)
Na dobranoc
Róża i Kolec.