Zmniejszenie popedu - co?

11. Data: 2001-12-08 08:43:34

Temat: Re: Zmniejszenie popedu - co?
Od: prezes <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Dec 2001 17:10:09 +0100, "Konrado_W" <k...@i...pl>
wrote:

>Bez sensu. Jest to prawidlowa fizjologiczna potrzeba organizmu a lekami
>mozesz sobie tylko zaszkodzic. Pozatym bez recepty nie znajdziesz lekow
>hamujacych poped plciowy. Jesli juz to jakies srodki psychotropowe na
>recepte, ale one sa zazwyczaj szkodliwe.
Srodki psychotropowe????wyluzuj!!!!

--
b...@p...onet.pl

zapraszam na strone:

http://bzibzior.republika.pl/

na razie na niej biednie za kilka dni to sie zmieni

12. Data: 2001-12-08 12:30:07

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lolo <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9uqhbl$rs9$...@n...onet.pl...
> [...]
> Jaki lek bez recepty moge kupic na zmniejszenie popedu sexualnego?
> Szczegolnie wieczorem. Jestem zakonnikiem i mam problemy wieczorami.

witaj,
Współczuje. Poważnie.

Rozumiem, ze "ciagoty" sa do płci przeciwnej?
Sprobuj nie przebywac sam wieczorami, nie wiem, moze wspolne modlitwy? Praca
z kims do poźna?
Moze faktycznie jakis rozwoj artystyczny? A moze spotkania z dziecmi w
domach dziecka, z osobami z zakładów poprawczych?
Sprobuj sie tak zawsze zmeczyc wieczorem, aby po wejsciu do lozka po prostu
pasc ze zmeczenia.
modl sie aby Bog pomogl Ci sobie z tym poradzic.
Zapytaj przelozonych - jesli sa OK.

Mnie czesto pomagaly intensywne treningi fizyczne, nie wiem czy to wchodzi w
gre u Ciebie, nie wiem z jaki zakonie jestes....
Powodzenia,
Anyia

13. Data: 2001-12-08 12:37:00

Temat: Odp: Zmniejszenie popedu - co?
Od: "rymi" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anyia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ut12t$rdd$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Mnie czesto pomagaly intensywne treningi fizyczne, nie wiem czy to wchodzi
> gre u Ciebie, nie wiem z jaki zakonie jestes....

Zgadzam się z Tobą w zupełności, ale może zastanowić się czy wybór drogi
życiowej był dobry. Po co walczyć ze sobą.

14. Data: 2001-12-08 12:44:27

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rymi <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ut1f0$s41$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

(...)

> Zgadzam się z Tobą w zupełności, ale może zastanowić się czy wybór drogi
> życiowej był dobry. Po co walczyć ze sobą.
>
> Pozdrawiam

Załozyłam, ze chce On pozostac w zakonie...
moze błędnie :-)

pozdrawiam
Aniya

15. Data: 2001-12-08 15:25:21

Od: "koro" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Użytkownik "Lolo" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jaki lek bez recepty moge kupic na zmniejszenie popedu sexualnego?

Zaczekaj 20-30 lat :-)
3msie

16. Data: 2001-12-08 15:39:56

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

sleepindog napisał(a):

> Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
> czesc:)
> ale to chyba troche egoistyczne tak kochac sie samemu:)

Też tak myślę, ale są ludzie kochający tylko siebie.

> dlaczego nie mozna byc prorokiem we wlasnej ojczyznie?

Czy ja wiem? ( nie ja to wymyśliłam) ;-P

Pozdrawiam, Kaja
--
*Gust, smak nie podlega dyskusji; o upodobania
nie należy się spierać*

17. Data: 2001-12-08 23:04:52

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszym lekarstwem jest pozegnanie sie z zakonem. Bog cie pewnie powolal
po to abys plodzil dzieci.

18. Data: 2001-12-09 00:25:59

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

lume napisał(a):

> Najlepszym lekarstwem jest pozegnanie sie z zakonem. Bog cie pewnie powolal
> po to abys plodzil dzieci.

Jak tak wszyscy zakonnicy zaczną opuszczać zakony, to kto zostanie?

Pozdrawiam, Kaja
--
*Wiek nie chroni przed głupotą, broda
mędrcem nie czyni*

19. Data: 2001-12-09 00:34:10

Temat: Re: Zmniejszenie popedu - co? - HMM
Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anyia" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Moze faktycznie jakis rozwoj artystyczny? A moze spotkania z dziecmi w
> domach dziecka, z osobami z zakładów poprawczych?

Hmm. Nie chce nic sugerowac, ale zeby te spotkania z dziecmi nie skonczyly
sie zle......jesli to mialoby rozladowac jego poped plciowy..... wiec moze
lepiej sie nie spotyka z dziecmi..... rozne sie slyszy historie.....

Konrado_W

20. Data: 2001-12-09 06:07:46

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak tak wszyscy zakonnicy zaczną opuszczać zakony, to kto zostanie?

Nikt, swiat sie nie zawali, ani pulacja sie nie zmniejszy

QUE: Na co jest Dalacin T
macica dwurozna - poszukuje informacji...
Poszukuje ksiazek
kwasochlonne zapalenie pluc
KSERO