Zmniejszenie popedu - co?

21. Data: 2001-12-09 09:20:37

Temat: Re: Zmniejszenie popedu - co? - HMM
Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm. Nie chce nic sugerowac, ale zeby te spotkania z dziecmi nie skonczyly
> sie zle......jesli to mialoby rozladowac jego poped plciowy..... wiec moze
> lepiej sie nie spotyka z dziecmi..... rozne sie slyszy historie.....

Wspominalem juz o tym w tym watku.
Katecheta z mojej parafii za praktyki pedofilskie zostal...
przeniesiony do innej parafii.
Ale nie wiem, czy dalej uczy dzieci... religii...

pz

22. Data: 2001-12-09 11:18:54

Temat: Re: Zmniejszenie popedu - co?
Od: Tomek Jasinski <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Dec 2001 07:07:46 +0100, "lume" <i...@l...prv.pl> wrote:

>Nikt, swiat sie nie zawali, ani pulacja sie nie zmniejszy

A co zapełni dziurę, jaka wtedy powstanie? Islam? Sekty?
--
Why is it that nobody remembers the name of Johann Gambolputty de von
Ausfern-schplenden-schlitter-crasscrenbon-fried-digg

23. Data: 2001-12-20 13:34:46

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Dec 2001 14:48:17 +0100, "Lolo" <l...@w...pl> wrote:

>Witam
>Jaki lek bez recepty moge kupic na zmniejszenie popedu sexualnego?
>Szczegolnie wieczorem. Jestem zakonnikiem i mam problemy wieczorami.
>prosze o pomoc.
>Andrzej Mazurek

cierpienie jest zecza ludzka

24. Data: 2001-12-20 15:04:37

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "--6--MARshALL--9--" <6...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]

polecam zwiazki bromu ale nie wiem czy bez recepty cos sprzedaja...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

25. Data: 2002-01-04 20:33:35

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Dec 2001 22:50:25 +0100, "sleepindog"
<l...@s...dogs.lie> wrote:

>Użytkownik "Konrado_W" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

>masturbacje.

>prawo kanoniczne zabrania takich praktyk - czerpanie przyjemnosci nie
>zwiazane z miloscia... to wogole dotyczy wiary a co dopiero zakonnikow:)
>i masturbacja poza tym moze byc szkodliwa dla psychy, poczytaj freuda

moze ale nie musi, sa ludzie uznajacy obligatoryjne ze cos mudi tak
byc i zawsze znajda fakty na potwierdzenie tego, wiec akurat tego
muwic nie musiales, zyjesz tak, masz do tego prawo, ale nie
przeinaczaj faktow

26. Data: 2002-01-04 20:33:39

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 08 Dec 2001 01:53:37 +0100, Kaja <f...@f...pl> wrote:

>A czy samego siebie nie może kochać? ;-)

sex i milosc to 2 rozne sprawy u meszczyzn, a jak ma sie problemy z
popedem, to raczej z sexem a nie miloscia, wiec samego siebie nie
mozna kochac, mozna sie tylko gapic na obrazki golych bab.

27. Data: 2002-01-04 20:33:42

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 08 Dec 2001 09:42:44 +0100, prezes <b...@p...onet.pl>
wrote:

>W wojsku (nie wiem czy jeszcse obecnie) stosowalo sie sole
>bromu(prawdopodobnie, bo nie jestem pewien).
>p.s. widzac "fale" to teraz sie juz chyba nie stosuje.

to na obnizenie testosteronu ?
moze taki lek by sie przydal

28. Data: 2002-01-05 12:22:52

Temat: Odp: Zmniejszenie popedu - co?
Od: "KM" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byc i zawsze znajda fakty na potwierdzenie tego, wiec akurat tego
> muwic nie musiales, zyjesz tak, masz do tego prawo, ale nie

Przepraszam a czy moglibyście po trosze przywołać teorie freuda dot.
szkodliwego wpływu masturbacji na psychikę? Słyszałem już gdzieś o tym ale
tylko tyle ile sam napisalem - że istnieje jakiś związek.

Pozdrawiam, KM.

29. Data: 2002-01-05 12:25:24

Od: "KM" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:r...@4...com..
.

> sex i milosc to 2 rozne sprawy u meszczyzn, a jak ma sie problemy z
> popedem, to raczej z sexem a nie miloscia, wiec samego siebie nie
> mozna kochac, mozna sie tylko gapic na obrazki golych bab.

no dobra, ale ma duży związek z miłością. Trudno jest przecież myśleć tylko
w kategoriach miłości platonicznej kiedy twoja ukochana jest całkowicie
zimna a tobie poped rozsadza spodnie.

30. Data: 2002-01-05 22:38:15

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KM" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ale
> tylko tyle ile sam napisalem - że istnieje jakiś związek.

Witaj!
Ponad 100 lat temu Freud zauważył, że kierowanie się zasadą przyjemności
jest charakterystyczne dla dzieci i osób niedojrzałych psychicznie.
Ja się z tym stwierdzeniem nie zgadzam. Pozdrawiam Ciebie serdecznie!
Elizabeth

QUE: Na co jest Dalacin T
macica dwurozna - poszukuje informacji...
Poszukuje ksiazek
kwasochlonne zapalenie pluc
KSERO