Zmywarka do zabudowy i wyświetlacz pozostałego czasu

1. Data: 2009-11-15 21:28:47

Temat: Zmywarka do zabudowy i wyświetlacz pozostałego czasu
Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

interesuje mnie jak w zabudowanej zmywarce z ukrytym panelem (np. Bosch
SGV 45M83EU) jest rozwiązana kwestia wyświetlacza czasu pozostałego do
zakończenia - czy dobrze rozumiem że jest on w górnej krawędzi drzwiczek
i jest niewidoczny gdy drzwiczki są zamknięte?
Czy żeby sprawdzić pozostały czas trzeba drzwiczki otworzyć? Czy wolno w
ogóle otwierać drzwi zmywarki podczas pracy?

Z góry dzięki za rozwianie wątpliwości.

--
Jacek Midura

2. Data: 2009-11-15 21:36:50

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Midura pisze:
> Czy żeby sprawdzić pozostały czas trzeba drzwiczki otworzyć? Czy wolno w
> ogóle otwierać drzwi zmywarki podczas pracy?

Wszystko zależy od zabudowy.
Ja mam małą szparę przy odpowiednim nachyleniu się można odczytać pozostały
czas.
Nie powinno się otwierać drzwiczek ale gdy otworzę zmywarka automatycznie
zatrzymuje mycie.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

3. Data: 2009-11-16 00:52:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Nov 2009 22:28:47 +0100, Jacek Midura napisał(a):

> [...]
> Czy żeby sprawdzić pozostały czas trzeba drzwiczki otworzyć? Czy wolno w
> ogóle otwierać drzwi zmywarki podczas pracy?

Moja Siemens ma panel operacyjny ukryty, a na zewnątrz na środku u góry
drzwi okienko, w którym się wyświetlają napisy informujące o stanie
zaawansowania mycia i nazwie aktualnego programu.
Drzwi zmywarki otwieram, kiedy mi pasuje - np kiedy chcę coś dołożyć do
mycia. Trzeba tylko otworzyć je najpierw dosłownie na kilka mm, aby ramiona
myjące się zatrzymały i woda przestała leciec, po czym otwiera się już
całkowicie bez zagrożenia popryskaniem.
--

Ikselka.

4. Data: 2009-11-16 08:09:03

Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Midura pisze:
> [...]
> Czy żeby sprawdzić pozostały czas trzeba drzwiczki otworzyć? Czy wolno w
> ogóle otwierać drzwi zmywarki podczas pracy?

W moim boschu jak trwa program to czerwone światło oświetla podłogę pod
zmywarką. Jak program się skończy to gaśnie.

5. Data: 2009-11-16 08:31:59

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy żeby sprawdzić pozostały czas trzeba drzwiczki otworzyć? Czy wolno w
> ogóle otwierać drzwi zmywarki podczas pracy?

Jest niewidoczny. Trzeba otworzyć drzwi. Wolno otwierać drzwi w czasie
pracy. O pracy zwymarki informuje czerwona dioda.

6. Data: 2009-11-16 10:47:55

Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tym niemniej u mnie gdy uchylę drzwiczki pod koniec programu to natychmiast po ich
zamknięciu zaczyna wypompowywać wodę (zapewne ze
skraplacza) - czyli otwarcie to jednak jakaś ingerencja w przebieg programu.
JaC

-----

7. Data: 2009-11-16 11:16:04

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśżź" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> natychmiast po ich zamknięciu zaczyna wypompowywać wodę (zapewne ze
> skraplacza) - czyli otwarcie to jednak jakaś ingerencja w przebieg

To jest oczywiste, bo wypuszczasz parę, ciepło itd. Ale drzwi spokojnie
można otworzyć zawsze bez obawy że coś sie wyleje.

AL photo
pralka ładowana z góry ok. 1500 zł
jak gustownie wzmocnic półke wiszącą ?
a jednak lodówka nie do zabudowy