Zmywarka - kilka pytań

następny post »
From: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Zmywarka - kilka pytań
Date: Fri, 02 Jan 2009 20:16:44 +0100

Witam.
Decyzja o zakupie zmywarki już podjęta, model też wybrany - Bosh SMS
69M02EU - nie chcę zaczynać flejma nt. szerokości zmywarek.
Mam za to kilka pytań instalacyjnych:

1. Najprawdopodobniej węże przyłączeniowe okażą się za krótkie -
wyczytałem, że nie można ich przedłużać, trzeba wymienić. Na allegro
znalazłem długie węże, nawet z Aqua Stop, pytanie, czy będę w stanie sam
je podmienić w zmywarce? Czy to jakaś wyższa technika?

2. Czy będzie problem, żeby zmieścić tą zmywarkę pod blatem 81 cm? Na
stronie napisali, że wysokość bez górnego blatu to 81,5 cm, ale ma
regulowane nóżki - czy da się 0,5 cm obniżyć, czy ten wymiar, który oni
podają jest minimalny?

3. Mam pod zlewem syfon z bocznym wejściem, które chyba jest do
zmywarki, ale czy nie lepiej podłączyć odpływ zmywarki przed syfonem
umywalkowym? Czy podłączenie na między syfonem a zlewem nie spowoduje
dodatkowych efektów dźwiękowych / zapachowych przy wypompowywaniu wody
ze zmywarki?

4. Jeśli chodzi o podłączenie wody - w kuchni mam miedzianą instalację z
przejściem na 3/8" - wymyśliłem, że kupię trójnik 3/8 " i do tego
redukcję 3/8 " <-> 1" i tak podłącze wodę do zmywarki. Będzie OK?

5. Czy zmywarka może stać bezpośrednio przy kuchence albo lodówce, czy
są jakieś przeciwwskazania?

To chyba wszystko, chyba, że jeszcze macie jakieś dobre rady - chętnie
posłucham.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl