Zmywarki - czy w 35C jest suszenie naczyń?

1. Data: 2007-02-25 20:15:52

Temat: Re: Zmywarki - czy w 35C jest suszenie naczyń?
Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdę mówiąc nie sprawdzałem, bo używam programu 50 st.C. Raz
zapuściłem krótki program 35 st.C, ale naczynia były niedomyte i więcej
go nie włączałem.

g.

2. Data: 2007-02-26 17:09:17

Temat: Zmywarki - czy w 35C jest suszenie naczyń?
Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Przymierzam się do zakupu zmywarki SIEMENS SF 64T351EU.

Znajoma zakupiła inny model Siemensa (nie potrafi mi powiedzieć o jaki
model chodzi) i okazało się, że w 35C nie ma funkcji suszenia naczyń.
Czyli po wymyciu np: kieliszków wyjmuje je praktycznie mokre!

Czy w Waszych zmywarkach jest podobnie przy myciu w temperaturze 35
lub 40C ?

Pozdrawiam
ArekB

3. Data: 2007-02-27 09:35:41

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@i...pl> napisał w wiadomości
.com...
> [...] w 35C nie ma funkcji suszenia naczyń.[...]

W moim Boschu _funkcja_ jako taka jest (w sensie ikonka od suszenia świeci
się w czasie programu :), ale efekt jest wyraźnie gorszy - jednakowoż
całkiem akceptowalny - niż przy suszeniu po gorących programach. W sumie
logiczne :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
http://www.truecolors.pl

4. Data: 2007-02-28 11:02:57

Od: "aliali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...pl napisał(a):

> Witam!
>
> Przymierzam si=EA do zakupu zmywarki SIEMENS SF 64T351EU.
>
> Znajoma zakupi=B3a inny model Siemensa (nie potrafi mi powiedzie=E6 o jaki
> model chodzi) i okaza=B3o si=EA, =BFe w 35C nie ma funkcji suszenia naczy=
> =F1.
> Czyli po wymyciu np: kieliszk=F3w wyjmuje je praktycznie mokre!
>
> Czy w Waszych zmywarkach jest podobnie przy myciu w temperaturze 35
> lub 40C ?
>
> Pozdrawiam
> ArekB

W moim SIEMENSie nie ma suszenia na tym programie.

5. Data: 2007-02-28 19:52:35

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 12:02, "aliali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> W moim SIEMENSie nie ma suszenia na tym programie.

suszenie jest na wszystkich programach tylko na 35 stopni po
podgrzaniu wody zmywarka konczy program a naczynia muszą doschnąć na
juz wyłączonej natomiast na innych programach po podgrzaniu stoi od
15do 40 (eco50) i suszy poczym kończy

6. Data: 2007-03-01 09:20:04

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

[...]

w moim Elektroluxie, krótki program jest na 60 stopni, jedno płukanie bez
suszenia, ale naczynia i tak wydają się nie być takie całkiem mokre

Jakie ustawienia pieca na ekogroszek?
szafa wnekowa bez bokow ...
dofinansowanie FOŚ
Sevroll - zabudowa wnek