Znamiona - usowanie

1. Data: 2002-12-30 20:08:13

Temat: Znamiona - usowanie
Od: "Pawel Pawlak" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich szanownych grupowiczów!

Jestem właścicielem kilku niewielkich znamion (~1mm). Są one umiejscowione
na twarzy.
Są to najprawdopodobniej znamiona naczyniowe - krwionośne płaskie lub/i
znamiona barwnikowe płaskie.
Gdzie w Warszawie są gabinety w których zabieg usunięcia wyżej wymienionych
jest wykonywany profesjonalnie i najlepiej od ręki?
Interesuje mnie też cena zabiegu i czy zostają po nim jakieś blizny?
Proszę o zdanie głównie grupowiczów, którzy mieli przyjemność pozbycia się
tych nieprawidłowości rozwojowych skóry.

Pozdrowienia dla Was Wszystkich i Szampańskiego Sylwestra życzę!

Paweł Pawlak

2. Data: 2002-12-31 08:26:13

Temat: Re: Znamiona - usowanie
Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Pawlak wrote:

> Interesuje mnie też cena zabiegu i czy zostają po nim jakieś blizny?

w Łodzi płaciłam ok. 250 za znamię 2 lata temu.
Wycinałam 3 znamiona, blizny są już prawie niewidoczne (jednej nie widać już
wcale).
Zabieg jest w znieczulenie miejscowym trwa b. krótko, później trochę ciągnie
i tyle.

ulapod
Łódź

Praca
Gdzie w Lublinie zabiegi swiecowania uszu !!!
Gdzie w Lublinie zabigi swiecowania uszu !!!!
Świerzbiączka
Objawy zapalenia zatok ?