Zoll w sprawie aborcji - polecam!

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Nov 2011 00:02:55 +0100, Nixe napisał(a):

> Jeśli nazwanie debilem aż tak bardzo Cię nie rusza, to może faktycznie
> przesadziłam.

Owszem, nie rusza. Wielokrotnie, jeszcze za czasów bytności tutaj
Bluzgacza, to tłumaczyłam.
I to bardzo dokładnie.

> Zresztą nie napisałam przecież, że dostałaś łomot czy też zrównano Cię z
> ziemią. Danie po nosie to jedynie upominawcze ustawienie do pionu.

Upominawcze? - upominać to sobie te osoby mogą swoje kotki :-)

XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidzą mnie
za sam wygląd, a więc dałam za wygraną i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Nov 2011 00:13:31 +0100, Paulinka napisał(a):

> Najwidoczniej wasza kurtuazyjna wizyta (nie wiem po co, lubicie
> odwiedzać nieznajomych?) nie miała wpływu na problem ich dziecka.
> Twoja interpretacja, że dziecko żre, jest o tyle niestosowna, że jest
> mnóstwo chorób, które powodują taką reakcję organizmu. Określenie, ze
> przyszłam na kolację, a czyjeś dziecko się nażarło, chociaż go być tam
> nie powinno, świadczy tylko o Tobie.

Ależ w każdym dowolnym okresleniu i sytuacji będziesz się tutaj doszukiwać
zła z mojej strony i zdaję sobie sprawę, że nie ma na to siły 3-)

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 21:05, XL pisze:
> Niepotrzebnie uszczegółowiając wyjątkami umyślnie rozmywasz temat.
> Ale ja do niego uparcie wracam poniżej.
Tak samo Ty go rozmywasz przypisując ludziom będącym za prawem
do aborcji również intencje eliminacji ludzi starszych i
schorowanych. A jakie masz do tego podstawy ? Konkretniej:
czy ja kiedykolwiek zasugerowałem, że np. Twoja mama nie miała
prawa do opieki lekarskiej, kiedy zachorowała na raka ?
Że nie powinna próbować tego raka leczyć ? Czy ja próbuję
naukowcom zabronić badań genetycznych, będących jednym
z fundamentów w obszarze onkologii ?
Ja 'walczę' o to, by rozwój medycyny, wydłużanie życia
szło w parze z utrzymaniem jakości tego życia, a na to się
między innymi składa świadome, kontrolowane, odpowiedzialne
rodzicielstwo z ograniczoną liczbą dzieci. To jest 'proste
jak budowa cepa'.
A na marginesie: ubolewam nad tym, że kościół katolicki
wypiera problem przeludnienia, nie nadaje mu odpowiedniej
rangi i w związku bardzo wolno 'przemiela' swoje idei
w konfrontacji z tym problemem. Wiele spraw udało
się już w kk 'przemielić' i dostosować, ale w kwestii
przeludnienia jest po prostu bardzo niedojrzałym partnerem
do dyskusji. Niedojrzałym, czyli myślącym naiwnie,
krótkowzrocznie, utopijnie. I jedzie taki papież do krajów
wchodzących w okres bomby demograficznej i w ogóle nie kuma,
że swoimi 'dobrymi intencjami' konserwuje tych ludzi
w przestarzałym, ZABÓJCZYM modelu rodziny wielodzietnej.

> Nie, jest prosty jak budowa cepa.
> I brzmi: "Każdy chce żyć".
Proste jest jedynie Twoje powyższe zdanie, które nic 'nie załatwia'.
No co ja mam Ci teraz powiedzieć ? Może się z Tobą zgodzić, że
owszem, na Wyspach Wielkanocnych również sprawa była prosta jak
budowa cepa: "Każdy chciał żyć". A nie przeżył nikt. Zaawansowana
cywilizacja zginęła. Dość nagle i z pewnością niespodziewanie
dla siebie.

> [...]
> selekcji osobników dorosłych w pełni rozwoju osobniczego? - ekonomicznie
> najlepiej tuż przed emeryturą?
> Pytanie to ma na celu skupienie Twojej uwagi nie na selekcji
> zarodków/płodów do aborcji (ona Tobą zbytnio nie wstrząsa - żadnym z
> podmiotów tej selekcji być już wszak szansy nie masz), lecz na sytuacji,
> kiedy to właśnie TY podlegałbyś kryteriom eliminacji - jako emeryt, osobnik
> wyeksploatowany z energii życiowej, ekonomicznie kosztochłonny,
> nieproduktywny, chory, więc WADLIWY.
> Odpowiedz mi na moje pytanie - ze szczególnym naciskiem na słowo
A może skupmy się jednak na aborcji - z powodów, które
przedstawiłem na początku ? Tworzysz nieuprawnioną analogię, tzn.
próbujesz przenieść moją logikę z aborcji na emerytów, tylko
imo tej logiki nie chwytasz - i Ci wychodzi po raz kolejny
Auschwitz.

Medycyna będzie się rozwijać. W szczególności należy się spodziewać,
że za jakiś czas zacznie geny naprawiać - jeszcze przed narodzinami,
przed rozwinięciem się gonad. W ogóle świat się będzie bardzo zmieniał.
Możliwe, że za jakiś czas osiągniemy taki moment, kiedy oczekiwana
długość życia będzie rosła szybciej niż upływający rzeczywiście czas.
Burdel w systemach emerytalnych mamy gwarantowany. Trzeba będzie po
prostu z tym pracować. Winy bym tu w medycynie nie szukał. Sama
napisałaś 'każdy chce żyć', lekarze odpowiadają na popyt generowany
m.in. przez Ciebie.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Nov 2011 00:46:17 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes

> Coś cię wena ponosi.

No nie.
http://tvp.info/informacje/ludzie/sad-zmienil-zdanie
-sara-wraca-do-domu/5729977

> W każdym razie wiedz, że gdybym to ja miał grube dziecko, a Ty pozwoliłabyś
> sobie na taką chamską uwagę pod jego adresem, to wiedz, że nie pozostałoby
> to bez mojej adekwatnej reakcji. Co innego, gdybyś z troską i dyskretnie
> chciała o tym porozmawiać ze mną jako ojcem na osobności.

O jakiej chamskiej uwadze mówisz? - bo na osobności, jak napisałam,
rozmawiałam. Czyżby chodziło Ci o słowo "żre"? - nie użyłam go wobec
rodziców dziecka, tylko tutaj. Słowa tego używają prócz mnie między sobą
także wszyscy znajomi, bo widzą, co się dzieje.

Temat: Re: [Było] Re: reakcje paranoika
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> W szczególności to, że mogłaś stracić twarz u jakiegoś księdza
> (bo ktoś coś powiedział ...).

Wiesz, to akurat mnie jakoś tam obchodzi (jakoś tam), jak zawsze, kiedy się
o mnie mówi nieprawdę.

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 21:54, XL pisze:

> Czytaj uważnie co piszę, bo potem mi będziesz wmawiała i cytowała, że
> twierdzę, iż płody gadają :->
>
> Powtarzam: PRAWO GŁOSU. //vide pierwszy wiersz powyżej

Sama gdzieś tam podkreślałaś, że rzeczywistość ludzi
jest zhierarchizowana.
Dlaczego w tej hierarchii prawo głosu dla zygoty ma mieć
jakąś nadzwyczajną siłę, nadzwyczajny status, ma być
silniejsze niż np. prawo głosu szympansów bonobo
i kotów domowych ?
Mamy dwa wyjścia: albo uznajemy, że prawo głosu przyznaje
człowiek, kierując się względami np. utylitarnymi, praktycznymi,
moralnymi itp. albo uznajemy, że prawo głosu nadaje Bóg.

W pierwszym przypadku nie możesz mówić o tym, że ktoś
zabiera prawo głosu zygocie - bo to właśnie dopiero podlega
ustaleniom, jest nieustalone a człowiek to ustala.
W drugim przypadku mamy dwie możliwości: "Bóg nadał,
człowiek odbiera" lub "Bóg nie nadał, człowiek nadaje".
Tu także nie ma nic oczywistego. Tak samo, jak twierdzisz,
że Bóg nadał prawo głosu, ktoś może twierdzić, że Bóg
dał człowiekowi szansę, by użył w tej kwestii wolnej woli.
I nawet specjalnie stworzył zygotę jako coś, co człowieka
nie przypomina. I wyjdzie na to, że decyzję oznajmi nam
cbnet, który ma dobry kontakt z Bogiem :)

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 23:59, XL pisze:

> Robisz z siebie błazna, bo nie wiesz, co odpowiedzieć.
Ale w gruncie rzeczy to jest kluczowe Iksi.
To kwesta 'źródła prawdy'. Albo człowiek, albo Bóg - czyli
znów człowiek, tylko zakamuflowany. Kto ustalił, że
zygota ma wysokie prawo głosu, a zwierzę nie ma ?

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Nov 2011 01:37:48 +0100, zażółcony napisał(a):

> Tak samo Ty go rozmywasz przypisując ludziom będącym za prawem
> do aborcji również intencje eliminacji ludzi starszych i
> schorowanych. A jakie masz do tego podstawy ?(...)

Niczego im nie przypisuję, wręcz idę dalej - dziwię się, że zgodnie ze
swymi kryteriami "wadliwości" nie robią tego, a wręcz należałoby, jeśli
jest się konsekwentnym i jesli te kryteria wg nich są poprawne.
Taki mądry człowiek a nie rozumie.

> [...]
> jak budowa cepa'.

"Świadome, kontrolowane, odpowiedzialne rodzicielstwo z ograniczoną liczbą
dzieci" - i wszystko to jednym pstryknieciem osiągniemy dzięki aborcji!
Zabrzmiało dokładnie jak "uzasadnione ekonomicznie ograniczanie liczby
podludzi". Skądś to znasz?
:-O
:-O
:-O

To jest ZBYT proste nawet jak na budowę cepa. Nawet nie wiem, jak to
nazwać, aby zobrazować ten skrajnie niski stopień skomplikowania...
:-/

> [ciach bzdety]
> w przestarzałym, ZABÓJCZYM modelu rodziny wielodzietnej.

Mój drogi, ten model sprawdzał się jak najlepiej przez całe tysiąclecia, a
przestał tylko dlatego, że powstały fundusze emerytalne. Czyli dopiero w
1880 roku, za sprawą Otto von Bismarcka. Więc trudno mówić o
przestarzałości modelu rodziny wielodzietnej - emerytury pracownicze
istnieją zaledwie od 132 lat!
Ale jak one padną (bo już padają), to szybciutko ów "przestarzały model"
wróci do życia. Póki co "zabójczy" okazał się sam system emerytalny - dla
modelu rodziny wielodzietnej, dla rodziny w ogóle i w końcu sam dla siebie
- rodzinne relacje się degenerują, jest coraz mniej dzieci, a im mniej
dzieci, tym mniej potencjalnych pracowników, składających się na emerytury,
w stosunku do emerytów. Składek emerytalnych podwyższać w nieskończoność
nie da się. Ten system własnie pada. Powinieneś zdac sobie z tego sprawę
już teraz. Wytrwał 132 lata, może jakoś wytrwa do 150 - góra dotąd.

> [...]
> budowa cepa: "Każdy chciał żyć". A nie przeżył nikt. Zaawansowana
> cywilizacja zginęła. Dość nagle i z pewnością niespodziewanie

Nie wychodź poza NASZĄ cywilizację. Mówimy o NASZYCH cywilizacyjnych
normach.

.
> [...]
> próbujesz przenieść moją logikę z aborcji na emerytów, tylko
> imo tej logiki nie chwytasz - i Ci wychodzi po raz kolejny

Wytłumaczyłam wyżej, ale przytoczę odnośnie selekcji (płodów oraz ludzi
nieprzydatnych/wadliwych):
> [...]

> że za jakiś czas zacznie geny naprawiać - jeszcze przed narodzinami,
> przed rozwinięciem się gonad. W ogóle świat się będzie bardzo zmieniał.

Na jakiej podstawie sądzisz, ze na lepsze? O ile w ogóle będzie istniał
nadal...

> Możliwe, że za jakiś czas osiągniemy taki moment, kiedy oczekiwana
> długość życia będzie rosła szybciej niż upływający rzeczywiście czas.
> Burdel w systemach emerytalnych mamy gwarantowany.

Raczej ich upadek - jak wyżej napisałam.

> Trzeba będzie po
> prostu z tym pracować. Winy bym tu w medycynie nie szukał. Sama
> napisałaś 'każdy chce żyć', lekarze odpowiadają na popyt generowany
> m.in. przez Ciebie.

"Z tym pracować"? - naprawdę aby to opanować, co narobili, pozostaje im już
rzeczywiście tylko selekcja dorosłych na wadliwych/nieprzydatnych oraz
nadających_się - byle konsekwentnie :->

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Nov 2011 01:52:55 +0100, zażółcony napisał(a):

> (...) I wyjdzie na to, że decyzję oznajmi nam
> cbnet, który ma dobry kontakt z Bogiem :)

Z Bogiem??? - jedynie z Biblią, podobnie powierzchowny zresztą jak Nergal,
tyle że jeden ją wertuje i myśli że rozumie, a drugi drze...

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-26 01:49, XL pisze:

> ?

> Wiesz, to akurat mnie jakoś tam obchodzi (jakoś tam), jak zawsze, kiedy się
> o mnie mówi nieprawdę.
A często Cię taka przykrość spotyka ?

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki