Zoll w sprawie aborcji - polecam!

421. Data: 2011-11-11 14:01:03

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 12:43, Szaulo pisze:
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Od 40. roku życia przewód pokarmowy co ok. 8 lat (jeżeli nie ma
> podejrzanych zmian - u mnie nie ma).
> USG/RTG raz do roku lub częściej. Morfologia podobnie.
>
> TK zrobiłem, bo wyszedł mi prawdopodobny naczyniak w wątrobie (i
> kamienie nerkowe).
> Rektoskopię, bo przy kolonoskopii wyszły hemoroidy.
>
> RTG płuc, bo kiedyś paliłem.
>
> Sz.

hehe, ja tam wole nie zalowac sobie zycia, zamiast zasmrodzic je petami
i przepierdziec w stolek, a potem badac sobie dupe ile jeszcze wytrzyma.

422. Data: 2011-11-11 14:02:03

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> A ja dostałam zaproszenie na cytologię. Chyba się naprawdę starzeję...

tym bardziej, ze to nie ma zwiazku z wiekiem....hm.

i.

423. Data: 2011-11-11 14:03:24

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> Ja od dwóch lat trochę częściej. I w dwóch różnych przychodniach (choć i
> tak najważniejsze, jak pobrane, i gdzie wysłane do badania).
> Jak mi przyślą zaproszenie na mammografię, wpadnę w kryzys wieku
> średniego :) Póki co, czuję się młodo ;)

a jaki wiek jest w Polsce kiedy zaczynaja robic rutynowa mammografie?

i. jestem mloda, czuje sie mlodo, i mammografie juz zrobilam 3 razy.

424. Data: 2011-11-11 14:04:27

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Może dlatego taka cierpka w odbiorze.

o odbior tutaj nie chodzi, raczej o niedozywienie mozgu..;)

i.

425. Data: 2011-11-11 14:06:36

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szaulo" <z...@...ll> wrote in message news:j9j1or$dsm$1@news.onet.pl...
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Od 40. roku życia przewód pokarmowy co ok. 8 lat

dziwniasto to jakos brzmi. Dosc konkretna liczba, i "co ok" :)

i.

426. Data: 2011-11-11 14:17:07

Od: "serwessa" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To mammografia jest "od".
>
> --

cytologia po 25r.ż., mammografia 50-69, jeśli chodzi o zaproszenia wysyłane
przez nfz

427. Data: 2011-11-11 14:17:29

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

> dziwniasto to jakos brzmi. Dosc konkretna liczba, i "co ok" :)

Taką informację dostałem od lekarzy, dwóch mówiło o 8 latach, jeden o 5-8
latach :)

W razie gdybym miał polipy, nie rzadziej niż co 5 lat.

P.

428. Data: 2011-11-11 14:35:37

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szaulo" <z...@...ll> wrote in message news:j9japq$ecs$1@news.onet.pl...
> [...]
> latach :)
>
> W razie gdybym miał polipy, nie rzadziej niż co 5 lat.

aha. Ja w sumie tez rozniasto slysze od lekarzy:)) Z tymze ja slyszlam, ze
jesli sie
ma polipy to co 3-5 lat, (choc to juz zalezy od wyniku tej pierszej
kolonoskopii)
W USA pierwsza kontrolna kolonoskopie zalecaja po ukonczeniu 50 roku zycia.

i.

429. Data: 2011-11-11 14:37:15

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"serwessa" <s...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> cytologia po 25r.ż.,

zakladaja, ze seks zaczyna sie uprawiac po 25 roku zycia??

430. Data: 2011-11-11 14:48:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 15:03, Iwon(K)a pisze:

> a jaki wiek jest w Polsce kiedy zaczynaja robic rutynowa mammografie?

Chyba od 45 rż.

Ewa

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki