Zrozumiec mezczyzn!

1. Data: 2000-03-27 11:55:08

Temat: Re: Zrozumiec mezczyzn!
Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Mar 2000 12:39:19 +0200, "Pawel7 (Bobas200)" <n...@m...spam>
wrote:

>To jest tak, ze mezczyzni statystycznie trudniej przechodza rozstanie,
>trudniej im to zniesc i sie z tym pogodzic.
>Dla plci pieknej to latwiejsze (znam az za dobrze z wlasnego
>doswiadczenia :))
>Jak sobie przypomne taka jedna to wychodze z nerw jeszcze dzis..

Moze. Moja reakcja oparta jest zarowno na obserwacji rzucanych
znajomych jak i doswiadczeniu wlasnym (tez sie zdarzalo czasem, hehe).
No ale czy mimo wszystko nie mam takiej ogolnej TENDENCJI do
obwiniania?
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl - prywatne
UIN 25481040 r...@s...com.pl - strona

Testowa Enklawa Milosci http://lovepl.prv.pl
Czaderstwo http://www.gole.soccer.com.pl/gole/event.htm

1. Data: 2000-03-27 20:31:46

Temat: Odp: Odp: Zrozumiec mezczyzn!
Od: "gia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem to z wlasnego doswiadczenia, ale ze tak powiem ta proba jest malo
> reprezentatywna, wiec :
>

> Bobas200

Wiesz to z doswiadczenia...hmmm... Ale na twoim miejscu nie uogolnialabym...
:) Mysle ze dyskusja kto bardziej przezywa rozstanie jest bezcelowa - tu nie
ma znaczenia plec...

Anka

fetyszyzm - powtorzenie
Re: 'Nauka a religia'='prawda a piękno' [Re: Sztuczna Inteligencja]
Re: Za wypracowanie do sądu?!?
Re: Wolna wola
pl.soc.milosc