Zupa rybna (P)

1. Data: 2002-09-18 10:58:49

Temat: Re: Zupa rybna (P)
Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> przyprawe papryki slodkiej i ostrej.Faktycznie dodaje smaku.Byc moze troche
> przedobrzylem z gatunkiem ryb.Do tej pory ugotowalem dwie jedna z fileta
> pstraga a druga z fileta lososia.Znajomi mowia ze powinenem ja gotowac co
> najwyzej z dorsza albo z okonia ma byc smaczna.Tylko pytanie? Kto mi oskrobie
> te okonki.Wyfiletowac to se moge sam.Ale przepis puszny Najlepszy jaki do tej
> pory "studiowalem" Tamte na sucho co prawda .NAstepny zamrozony filet z lososia
> czeka na swoja kolej byc moze jeszcze w tym tygodniu.

I znajomi chyba maja racje. To tak jak z bigosem . Nie o to chodzi aby
wkladac
tam najlepsze kawalki bo ich smak sie zgubi.( to za Wladyslawem L.
powtarzam:-))
Z lososia tez moze byc dobra zupka- dlaczego nie :-).Ale to nie ta "
filozofia"
A ze sobie robimy po swojemu ( ta papryka i pewnie potem inne
dodatki)... A co !!!
Tomek W.

1. Data: 2002-09-18 21:25:50

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lososia
> czeka na swoja kolej byc moze jeszcze w tym tygodniu.

O rany a ja jeszcze jej nie zrobilam sama nigdy ;-)) Ale wstyd. Za to moj
szagier ktory robi ja pyszna - robi ja takze z uwaga mrozonych filetow
mintaja ;-)) Jak dla mnie w smaku tez jest super wtedy. Wiec moze faktycznei
nei przesadzaj z gorna polka rybich gatunkow ;-)

--
Catalina
icq #54287160

przepis na dobry piernik .