"Zwalniacze: do szuflad - jak sie prawidlowo nazywaja?

1. Data: 2008-11-21 19:01:31

Temat: "Zwalniacze: do szuflad - jak sie prawidlowo nazywaja?
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moze ktos mi pomoze przypomniec sobie nazwe systemu - chodzi o funcke
w szufladach, ktora sama dociaga szuflade gdy za slabo sie ja
popchnie, i przy okazji w razie za mocnego jej popcheniecia wyhamuje
szuflade przed uderzeniem ;)

Mam na koncu jezyka i nie moge sobie przypomniec :/
Zwalniacz... dociagacz...?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2008-11-21 19:37:38

Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M wysmarował/a:

> [...]
> szuflade przed uderzeniem ;)

> Mam na koncu jezyka i nie moge sobie przypomniec :/

Hamulec? Amortyzator? ;)

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

3. Data: 2008-11-21 20:41:11

Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Nov 2008 11:01:31 -0800 (PST), Rafal M <r...@g...com>
wklepał(-a):

> [...]
>szuflade przed uderzeniem ;)
>
>Mam na koncu jezyka i nie moge sobie przypomniec :/

Domykacz? Swoją drogą paskudny słowotwór.

--
Sławomir Szyszło

4. Data: 2008-11-21 21:13:01

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal M" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]
> szuflade przed uderzeniem ;)
>
> Mam na koncu jezyka i nie moge sobie przypomniec :/

Chyba nie ma uniwersalnej nazwy, zalezy od firmy.
Na przyklad Blum nazywa to slowmotion.
Ale jak kupisz w IKEA Bluma to ten SLOWMOTION rózni sie chyba od oryginalu...

TomekD

5. Data: 2008-11-22 14:29:11

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> szuflade przed uderzeniem ;)
>
> Mam na koncu jezyka i nie moge sobie przypomniec :/

Hamulec.

6. Data: 2008-11-22 19:19:46

Od: "dadas" <d...@b...notowany.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
> [...]
> w szufladach, ktora sama dociaga szuflade gdy za slabo sie ja
> popchnie, i przy okazji w razie za mocnego jej popcheniecia wyhamuje

stolarz ktory robil mi meble nazywa to "cichy domyk"

pozdr
dadas

7. Data: 2008-11-22 22:06:55

Od: 7...@e...pl szukaj wiadomości tego autora

On Nov 22, 8:19 pm, "dadas" <d...@b...notowany.pl> wrote:
<...>
> [...]
<...>

a przy okazji ja sie przylacze i zapytam o podobna rzecz funkcjonalna
w desce sedesowej.
nie widzialem, ale slyszalem ze sa takie hamulce rzeby deska o kibelek
nie walila.
gdzie to znalezc/jak sie nazywa?

Piotr

8. Data: 2008-11-22 22:45:29

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<7...@e...pl> wrote in message
e.googlegroups.com...
[...]

Google.
Deska sedesowa, powolnego, wolnoopadajaca.
Na pewno Roca i Keramag.
Szczerze mówiac dla mnie taka deska to raczej gadzet ...

TomekD

9. Data: 2008-11-23 07:55:12

Od: "jQ" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
> Mam na koncu jezyka i nie moge sobie przypomniec :/
> Zwalniacz... dociagacz...?
Ja mam TandemBox. Moze o to Ci szlo?

10. Data: 2008-11-23 10:47:06

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jQ wrote:
> Ja mam TandemBox. Moze o to Ci szlo?
Tandembox to typ prowadnic i one maja wbudowany dociag w postaci
blumotion-a.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

Różnica w oznaczeniu zmywarek Siemens