Zynk

1. Data: 2002-01-04 23:17:33

Temat: Zynk
Od: "Przemo" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brałem do tej pory przez 30 dni (na wzmocnienie włosów) tabletki z cynkiem
10mg (1 dziennie). Teraz kupiłem jakieś inne - zwą się Zincteral i pisze na
nich: dawkowanie wg wskazań lekarza.
No i co z tym zrobić? Zawierają 124mg siarczanu cynku jednowodnego (45mg
Zn++). Ile przyjmować? Lekarze, wskażcie! ;-)
Czy za duże ilości zynku mogą być szkodliwe?

2. Data: 2002-01-04 23:18:31

Temat: Re: Zynk
Od: "Przemo" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście w temacie powinno być "Cynk"

3. Data: 2002-01-04 23:32:02

Od: "Przemo" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze jedno - czy można przyjmować jednocześnie cynk i magnez?

Czy antyrefleks w okularach musi byc niebieski?
operacja nosa ?????
Badanie ginekologiczne
psycholog/psychiatra ?
Zatkany jeden otwór nosowy - czy to polip?