Zyto

1. Data: 2002-11-07 18:52:04

Temat: Zyto
Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie wiecie moze gdzie mozna kupic zyto ktore nie bylo pryskane srodkami
grzybobojczymi ? Moze jakies sklepy z zdrowa zywnoscia ?

Z gory dziekuje za odpowiedz

1. Data: 2002-11-07 21:28:35

Temat: Re: Zyto
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Nie wiecie moze gdzie mozna kupic zyto ktore nie bylo pryskane srodkami
> grzybobojczymi ? Moze jakies sklepy z zdrowa zywnoscia ?
>
> Z gory dziekuje za odpowiedz

U chłopa na wsi. W kraju w 99% upraw żyta nie stosuje się fungicydów .
Jak w magazynach wystąpią szkodniki to się zboże gazuje np. bromkiem metylu.
Dlatego lepiej u chłopa bo ten jak gazuje to siebie a na fungicydy go nie
stać.
J. Siedlecki

1. Data: 2002-11-08 05:58:04

Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale czadowa odpowiedź Supppppperrrrrr -

1. Data: 2002-11-13 20:42:22

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@w...pl wrote:
> Nie wiecie moze gdzie mozna kupic zyto ktore nie bylo pryskane srodkami
> grzybobojczymi ? Moze jakies sklepy z zdrowa zywnoscia ?

na takie wlasnie bym stawiala. chociaz i w innych mozna dostac. ja np.
kiedys kupilam w supersamie na uni lubelskiej. polgrunt, sante czy cos (?)
wypuscil tez ostatnio jaka serie roznych fasolek, nasionek itp. moze i
pszenice mozna dostac.

pozdr :)
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

jak upiec kasztany
Jaki boczek na rolade?
Sernik z drożdżami.
Obiecane rogaliki orzechowe dla Basi i nie tylko (P)
Przepis na chleb