a jakie kosmetyki z Niemiec??

1. Data: 2003-09-25 12:57:36

Temat: Re: a jakie kosmetyki z Niemiec??
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jeśli można zapytać, jaka to półka cenowa? Pytam bo nie znam tych sklepów
a chciałabym wiedzieć, czy w ogóle tam wchodzić, czy profilaktycznie omijać
szerokim łukiem?
Maga

1. Data: 2003-09-25 13:20:13

Od: "afa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sklepów
> a chciałabym wiedzieć, czy w ogóle tam wchodzić, czy profilaktycznie

no skoro sa tam tlumy to musi byc tanio.

/afa/

1. Data: 2003-09-25 14:59:52

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "afa" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> no skoro sa tam tlumy to musi byc tanio.
>
> /afa/

no, też mi tak wychodzi, ale patrząc na niektórych warszawiaków, tódzież na
ludzi na UW nie zdziwiłabym się i tłumami w bardzo drogim, ale dobrym, czy
modnym sklepie.
Maga

1. Data: 2003-09-25 15:16:54

Od: "afa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> ludzi na UW nie zdziwiłabym się i tłumami w bardzo drogim, ale dobrym, czy

no nie, przejdz sie do jakiegos duzego centrum handlowego - im drozszy
sklep, tym mniej ludzi. a swoja droga to nie rozumiem kupowania czegos 2 lub
nawet 3 razy drozszego tylko dlatego ze dana marka jest modna... ja przez
cale studia nie mialam na to kasy, a teraz jak juz mam to i tak mi szkoda
zaplacic za sweter 250 pln, gdy podobny w sklepie innej sieci kosztuje np 99
pln.

/afa/

1. Data: 2003-09-25 15:25:47

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:

> A jeśli można zapytać, jaka to półka cenowa? Pytam bo nie znam tych sklepów
> a chciałabym wiedzieć, czy w ogóle tam wchodzić, czy profilaktycznie omijać
> szerokim łukiem?

Niedrogo. Bluzki byly w lipcu przecenione na 20zl, oryginalnie to chyba
bylo 40-60 (zalezy od modelu). Cos okolo Reserved, ale mi sie osobiscie
o wiele bardziej podoba design.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-25 18:04:12

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> Niedrogo. Bluzki byly w lipcu przecenione na 20zl, oryginalnie to chyba
> bylo 40-60 (zalezy od modelu). Cos okolo Reserved, ale mi sie osobiscie
> o wiele bardziej podoba design.
>
> --
OOO to się chyb aprzejdę!
NIech żyje wymiana informacji!!!
Maga Już poinformowana

1. Data: 2003-09-26 23:03:11

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Sep 2003 11:10:12 +0200, afa <a...@o...pl> wrote:
: Użytkownik "Sana/Anna" <a...@W...pl> napisał w wiadomości
: news:bku870$ak3$1@news.onet.pl...
: > Dla mnie to żaden problem - bo do Wola Parku mam jeden przystanek - 5
: minut
: > mi zajmuje znalezienie się tam. A w sklepie moge siedzić i o północy :D
:
: ja bylam kolo rotundy - tam byl luz, nei wiem jak w wola parku, ale pewnie
: tez.

polecam WP - w centrum jest tloczno i koszmarne kolejki do przymierzalni.
pewnie dlatego, ze swiezo otwarty. o tym w wola parku nie bylo tak
glosno, to i ludzi mniej.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

balsam pielegnacyjny
Jakie kosmetyki warto przywiezc z USA?
szampon przeciwłupieżowy Healing Katzy