aborcja

31. Data: 2002-06-06 13:31:31

Temat: Re: aborcja- moje kontrowersyjne poglądy
Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:adnngp$bdv$...@n...ipartners.pl...

> Dlaczego ?
> Jedno i drugie jest karą za przestępstwo.
> Jedno i drugie jest okaleczeniem.

Tak samo czułabyś się gdyby Cię zgwałcono i ukradzonio portfel? A niech
tam - nawet samochód?
Variete.

32. Data: 2002-06-06 13:31:40

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niezameznych
>
> Kiepskie porównanie.

Dlaczego ?
Jedno i drugie jest karą za przestępstwo.
Jedno i drugie jest okaleczeniem.

Pozdrowienia.

Basia

33. Data: 2002-06-06 13:36:08

Od: "laura" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete"
> niezameznych
>
> Kiepskie porównanie.

A to czemu? Kastracja pedofili jest jak najbardziej odpowiednim porownaniem
do obcinania rak zlodziejom, a taka kara grozi w prawie koranicznym, jak i
nastepny przyklad. Kiepski to jest pomysl stawiania sie na pozycji boskiego
sedziego i decydowaniu o okaleczaniu innych ludzi.

34. Data: 2002-06-06 13:38:33

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia Slocka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adnnrq$v6$...@n...onet.pl...

> [...]
> Dla mnie ma to sens jedynie wtedy gdy jest
> ZAPOBIEGANIEM tragedii następnych dzieci, w sytuacji
> kiedy chory człowiek nie jest w stanie nad sobą panować.
> Różnica jest diametralna, dlatego że nie popierałabym
> przymusowej kastracji tych, któzy do końca życia bez
> przepustek siedzieliby w więzieniu czy szpitalu,
> lub byli już w inny sposób pozbawieni możliwości gwałcenia
> (np mieli wypadek i nie mogli poruszać się samodzielnie),
> natomiast tak- w przypadku gdy w czasie "chwilowej poprawy"
> taki ktoś włóczy się po ulicach wypatrując ofiary.

A ja jednak z satysfakcją patrzałabym na obciętego fiuta (przepraszam) kogoś
kto zrobił krzywdę mojemu dziecku albo mi. Zresztą nie tylko nam...
Variete.

35. Data: 2002-06-06 13:46:33

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik laura <l...@n...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:adnogg$6u8$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
boskiego
> sedziego i decydowaniu o okaleczaniu innych ludzi.

A dlatego, ze nie jest porównywalny brutalny gwałt do kradzieży np.
samochodu. Przynajmniej dla mnie.
Jedno moge przyznać - cyt. "Kiepski to jest pomysl stawiania sie na pozycji
boskiego sedziego i decydowaniu o okaleczaniu innych ludzi" i nie chciałabym
stanąć w takiej roli. Bo z mojej strony to tylko gdybanie. I tyczy tylko w
jakiś szczególny sposób gwałtu.
Variete.

36. Data: 2002-06-06 13:47:29

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile wiem - takie metody są juz stosowane w niektórych krajach (chyba
w Stanach), tyle ze chodzi o kastrację chemiczą, czyli zażywanie
pewnych leków, które powodują zmniejszenie się popędu seksualnego.
Tego typu dodatkową karę moze orzec sąd. Ale oczywiscie po odstawieniu
tych leków delikwentowi popraca normalny popęd. Sprawdzenie tego czy
on te leki faktycznie bierze - to już jest zorganizowane przez organa
ścigania (np. przymusowe badania).
Róznica jest analogiczna - jak :
kara śmierci/ kara dożywotniego więzienia.
A tu mamy (przepraszam za wulgaryzm)
obcięcie jaj/ kastracja chemiczna.

Ja z zasady jestem przeciwko wszelkim posunięciom nieodwracalnym
(zdarzało sie na świecie, ze ludzie których skazywano na śmierć po
wielu latach okazywali się niewinni, chociaż były to raczej
jednostkowe przypadki).

Wiec tu też jestem przeciw temu obcięciu.

Pozdrowienia.

Basia

37. Data: 2002-06-06 13:48:21

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:adnokv$c9n$...@n...ipartners.pl...
> Nie mam samochodu.

A ja mam. Bardzo fajny. I za jego kradzież też bym nikomu nic nie obcinała.
Źle mnie rozumiesz.
Variete.

38. Data: 2002-06-06 13:50:58

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak samo czułabyś się gdyby Cię zgwałcono i ukradzonio portfel? A
niech
> tam - nawet samochód?

Nie mam samochodu.
A portfel ukradziono mi niestety już kilka razy, również telefon, co
było bardzo kłopotliwe.
I jakos nie skazałabym tego złodzieja na obcięcie ręki za mój portfel.
Natomiast chętnie skazałabym go na sprzątanie ulic przez kilka
tygodni, lub inne prace przymusowe.

Pozdrowienia.

Basia

39. Data: 2002-06-06 14:05:19

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam. Bardzo fajny. I za jego kradzież też bym nikomu nic nie
obcinała.
> Źle mnie rozumiesz.

A - faktycznie - teraz dopiero przeczytałam jeszcze raz.
Więc nie wiem co bym czuła gdyby mnie zgwałcono.
Ale ja już mam prawie tyle lat co ta babcia z kawału "i moja babcia
też" ;-))

Ale jak już pisałam w jednym z poprzednich postów - jestem generalnie
przeciw operacjom "nieodwracalnym" a więc karze śmierci, karze
kastracji chirurgicznej, karze obcięcia ręki.
Jestem za - karą dożywotniego więzienia, ale bez prawa warunkowego
zwolnienia, za kastracją farmakologiczną, za robotami publicznymi dla
drobnych złodziejaszków.
I tyle wyrażiłam moje zdanie i moze już EOT, bo trochę za bardzo
odbiegliśmy od tematu.

A zeby było jeszcze w temacie - jestem za zakładaniem spirali osobom
nieodpowiedzialnym, alkoholikom, osobom niepełnosprawnym umysłowo itd
ale przeciwko sterylizacji chirurgicznej.
Za sterylizacją ze wskazań medycznych.

Pozdrowienia.

Basia

40. Data: 2002-06-06 14:11:12

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja jednak z satysfakcją patrzałabym na obciętego fiuta (przepraszam)
kogoś
> kto zrobił krzywdę mojemu dziecku albo mi. Zresztą nie tylko nam...

Ale tu nie chodzi o zemstę tylko leczenie/zapobieganie.
A kastracja nie polega na "obcinaniu fiuta" :)
O.
> Variete.

dla dzieci, młodzieży, dorosłych - warsztaty literackie
Żonki
"Zona ulegla"
[OT] Moj syn i wypadki
Test - zapytanie