acc100 na co?

1. Data: 2004-06-29 14:27:54

Temat: acc100 na co?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy mozna te musujace tabletki zamienic na inny lek w postaci syropu czy
tabletek ?o takim samym działaniu?
pzdr.
p.

2. Data: 2004-06-29 14:53:20

Temat: Re: acc100 na co?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Jun 2004 16:27:54 +0200, pamana wrote:

> czy mozna te musujace tabletki zamienic na inny lek w postaci syropu czy
> tabletek ?o takim samym działaniu?

Jest taki preparat acetylocysteiny który nazywa się Syntemucol (polski
zresztą) i ponoć jest w kapsułkach i występuje w dawce 100 mg.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-06-29 15:02:44

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> czy mozna te musujace tabletki zamienic na inny lek w postaci syropu czy
> tabletek ?o takim samym działaniu?

Acetylocysteina (czyli ACC) po 100mg - preparaty dostępne w Polsce :
Fluimucil 100 granulat
Syntemucol 100 kapsułki
Tussicom 100 granulat
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

4. Data: 2004-06-29 15:13:20

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest taki preparat acetylocysteiny który nazywa się Syntemucol (polski
> zresztą) i ponoć jest w kapsułkach i występuje w dawce 100 mg.
>
>mozna to podawac dzieciom?poniewaz moja crka ma odruchy wymiotne na sam
zapach acc 100.
p.

5. Data: 2004-06-29 15:29:49

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Jun 2004 17:13:20 +0200, pamana wrote:

> mozna to podawac dzieciom?poniewaz moja crka ma odruchy wymiotne na sam
> zapach acc 100.

Jeśli można ACC, to zapewne można Syntemucol. Spytaj lekarza, który
zlecił lek. Może można zamiast acetylocysteiny podać coś zupełnie
innego.

6. Data: 2004-06-29 15:35:06

Od: "jodler" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba można też podać bromheksynę czyli najzwyklejszą flegaminę w końcu to
ta sama grupa preparatów co ACC
pozdrawiam
jodler

> [...]
> Umieranie człowieka jest większym problemem dla osób pozostających
> przy życiu, niż dla niego samego. /Tomasz Mann/

Niedokrwistosc mikrocytarna a talasemia ?
Przygoda z bioprądami
przepuklina rozworu przełykowego - co tp?
skorupki i wapn
cukrzyca - jak rozpoznać.