alkohol+prochy+nikotyna

1. Data: 2003-03-15 02:09:56

Temat: Re: alkohol+prochy+nikotyna
Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

YO. Faktycznie. Na przyklad nie wiem pod którym WiseManem sie teraz
podpisuje. Uwazam ze maniane mozna odpier...ac na czacie. AAA tak w ogóle
to proszę wszystkich o trzymanie kciuków w poniedzialek o 10-tej. :))

2. Data: 2003-03-15 22:07:34

Temat: alkohol+prochy+nikotyna
Od: "Jacek19" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

to moja mieszanka
tylko papierosy krzywo mnie nakręcają
są do dupy, ale sam niewiem dlaczego zaczelem
palic.

cipramil z rana + 1 kieliszek potem xanax i 5 papierosów

Bon apetit

3. Data: 2003-03-15 23:23:38

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> są do dupy, ale sam niewiem dlaczego zaczelem
> palic.
>
> cipramil z rana + 1 kieliszek potem xanax i 5 papierosów

Ja juz nic nie kumam co sie dzieje na tej grupie. Moderator by sie przydal
i byloby po klopocie.

--
Wise Man
Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.

4. Data: 2003-03-16 09:45:56

Od: "wise-man" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ogóle
> to proszę wszystkich o trzymanie kciuków w poniedzialek o 10-tej. :))

Pod normalnym: NNTP-Posting-Host: pe188.slupsk.sdi.tpnet.pl
masz dowod ;)

--
Wise Man
Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.
#GG: 3226283

Diane 35 a tradzik
Ciężkie POWIEKI , coraz gorszy wzrok,WYSYCHAJĄCE oczy?
Szukam czegoś więcej o witaminie C
dyzplazja
Cilest czy Logest?