Taki sobie problem...

1. Data: 2003-03-15 02:15:28

Temat: Re: Odp: Taki sobie problem...
Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW zawsze sprawdzajcie NNTP-Posting-Host ... w zrodle postu to latwo
> odroznicie tego palanta.

A Wlasnie jak to sie robi? ? / ?? ?? ? ? ? ? ?? / Nie bardzo znam sie na
sieci :)

2. Data: 2003-03-15 18:23:00

Temat: Taki sobie problem...
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie co mozna zrobic z taka osoba? Pojawil(a) sie na grupie
pl.sci.medycyna i podszywa sie pod moj nick. Zasmieca grupe, ostatnio
wyslal jakies zboczone teksty, raz streszczenie filmu, raz skopiowaj list z
zapytaniem ktory pojawil sie na grupie w 1999. Juz grupowicze wiedza kto
jest kto, ale co mozna zrobic z takim idiota. O ile Jacka Eksperta wcielo z
grupy (on mial SDI wiec to upraszcza sprawe) o tyle z ta jednosta mam
problemy. Wyslalem juz kilka postow do Abuse, ale oni sa pewnie zapracowani
i nic nie zrobia.
Jakies sugestie? A moze to Ekspert powrocil jako nowe, potezniejsze
wcielenie? :)

--
Wise Man
Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.

3. Data: 2003-03-15 18:37:02

Temat: Re: Taki sobie problem...
Od: "Rafal" <r...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty to masz problemy...
Jak ja bym mial takie to bym sie cieszyl..

4. Data: 2003-03-15 18:39:08

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty to masz problemy...
> Jak ja bym mial takie to bym sie cieszyl..

gdzies juz to slyszalem ;-)
Ale ja tez mam gorsze problemy, ten post poszedl na nie ta grupe, ale to
nieistotne.

5. Data: 2003-03-15 18:41:35

Od: "WiseMan" <W...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>i nic nie zrobia.
>Jakies sugestie? A moze to Ekspert powrocil jako nowe, potezniejsze

Najlepiej trollu dzieciaku jak pojdziesz z mama do lekarza psychiatry. Lekarz
zbada, przepisze piguleczki, odpowiednie witaminki i moze jakies olejki do
mozgu co by rozumek wrocil. Sam jestes idiota. Ja na tej grupie jestem od 2,5
roku. Najlepiej napisz do Andrzeja Leppera albo idz na skarge do Ligi
Polskich Rodzin. Wiec moja sugestia to moze jakies sanatorium, najlepiej
zakladzik zamkniety typu Tworki.
--
Wise Man
Uwazajcie na palanta podszywajacego sie pod moj nick.

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2003-03-15 18:59:31

Temat: Odp: Taki sobie problem...
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WiseMan <W...@t...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0...@p...pl...

> [...]
> --
> Wise Man
> Uwazajcie na palanta podszywajacego sie pod moj nick.

Ale cI się nudzi. Takiego kretyna dawno już na tej grupie nie widziałam,
choć widziałam wielu. Mam nadzieję, że szybko cI się znudzi, a jeszcze
lepiej, żeby Abuse się tOBĄ zajęło.
Oczywiście bez pozdrowień,
Marvelle
(pod której nickiem pewnie też pojawią się zaraz idiotyczne posty, ale to
już nie potrwa długo)

7. Data: 2003-03-15 19:51:33

Od: "WiseMan" <W...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Marvelle
>(pod której nickiem pewnie też pojawią się zaraz idiotyczne posty, ale to

Tez mam nadzieje, ze ten homoseksualista dlugo juz tu nie zabawi.

8. Data: 2003-03-15 20:11:11

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak narazie to Ty wygladasz na zboczenca. Polecam udanie sie do dobrego
seksuologa, zwlaszcza jesli masz problemy z akceptaja siebie, nie wiesz
jakiej plci jestes i masz problemu z pohamowaniem popedu. Psychiatra tez
bylby niezwykle wskazany.

9. Data: 2003-03-15 20:17:22

Temat: Odp: Odp: Taki sobie problem...
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> --
> Wise Man
> Uwazajcie na palanta podszywajacego sie pod moj nick.

To było do ciebie, nie zgrywaj głupka większego niż jesteś.
Marvelle

10. Data: 2003-03-15 21:13:51

Temat: Re: Odp: Odp: Taki sobie problem...
Od: "WiseMan" <W...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik WiseMan <W...@t...com> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:0...@p...pl.. .

>To było do ciebie, nie zgrywaj głupka większego niż jesteś.
>Marvelle

Wlasnie, dosyc tej blazenady pajacu. Ide do dzielnicowego na skarge.

--
Wise Man
Uwazajcie na palanta podszywajacego sie pod moj nick.
#GG: 3825497

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

alkohol+prochy+nikotyna
Diane 35 a tradzik
Ciężkie POWIEKI , coraz gorszy wzrok,WYSYCHAJĄCE oczy?
Szukam czegoś więcej o witaminie C
dyzplazja