alternatywa dla kafelkow w kuchni

1. Data: 2003-01-30 18:05:31

Temat: alternatywa dla kafelkow w kuchni
Od: "eazy77" <i...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

witam
Czy istnieje jakas alternatywa dla kafelkow w kuchni nad plyta ceramiczna?
Zastanawialem sie na blacha kwasowka, szklem, lub dulux-em kuchnia. Czy moze
ktos u sziebie ma cos takiego, a moze inne koncepcje. Zapraszam do dyskusji
pzdr

1. Data: 2003-01-30 20:37:56

Temat: Re: alternatywa dla kafelkow w kuchni
Od: "knuttek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawialem sie na blacha kwasowka, szklem, lub dulux-em kuchnia.

Hm - szkło - może być szokiem czyszczenie tego - zawsze chyba zostaną jakieś
ślady,

duluks -kuchnia - no nie wiem, w obcności takiej ilości oparów tłustych
jednak nie widzę tego

kwasówka - bardzo fajny pomysł, ciekawie wyglądający, jeśli będzie taka
polerowana "na okrągło" to napewno nie będzie wszystkiego tak od razu
widać....

Jeśli masz fundusze to pomyśl nad jedną wielką marmurową lub granitową
płytą - taką z jednego kawałka -widziałm kiedyś -wygląda nieziemsko, choć
napewno nie jest tanie....

1. Data: 2003-01-31 08:03:45

Od: "Karol Olszanski" <k...@O...com> szukaj wiadomości tego autora

eazy77 wrote:
> [...]
> ceramiczna? Zastanawialem sie na blacha kwasowka, szklem, lub
> dulux-em kuchnia. Czy moze ktos u sziebie ma cos takiego, a moze inne

Mam ten sam problem ;-)
Kwasowka i jeszcze raz kwasowka :) Zwlaszcza jak ma sie tak krzywe sciany
jak ja,
sprytnie na dyblach bedzie mozna cala powierzchnie wypoziomowac.
No i genialnie bedzie pasowalo do wykladzini a la kwasowka.
Po weekendzie jade na poszukiwania odpowiednich plyt i cen.

Pozdrawiam ostatnio najczesciej czytana przeze mnie grupe :)

--
http://karolo.netcity-poland.com
pgp public key /pgp.txt

Pieprz zielony w zalewie
Pizza &#8211; ale niebanalna, czyli calzone
jak sobie radzicie?...
Apel nieobecnych trochę (OT) ;-(
Zupa pieczarkowa