anty HBs

11. Data: 2011-12-19 21:17:44

Temat: Re: anty HBs
Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>w celu ustaleniazasadnosci szczepienia przypominajacego konieczna jest
>kosultacja lekarska

...a oto wykladnia fachowca Kazimierza Madalińskiego "PRZETRWANIE ODPORNOŚCI
PO SZCZEPIENIACH PRZECIW
WIRUSOWEMU ZAPALENIU WĄTROBY TYPU B" (Zakład Immunopatologii Państwowego
Zakładu Higieny w Warszawie, Zakład Mikrobiologii i Immunologii Klinicznej,
Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie):
"Europejska Grupa Ekspertów do spraw szczepień przeciw wzw B ustaliła, że u
osób z prawidłową odpornością, które otrzymały pełen
cykl szczepienia

nie ma potrzeby stosowania dawki przypominającej przez co najmniej 15 lat
(20).

Pamięć immunologiczna zapewnia bowiem długotrwałe zabezpieczenie przed
klinicznie jawnym zakażeniem HBV i przewlekłym nosicielstwem wirusa. Ze
względów medyczno-prawnych można natomiast wykonywać szczepienia
przypominające wśród pracowników ochrony zdrowia, szczególnie narażonych na
zakażenie
HBV. Istnieje bowiem teoretyczne ryzyko, że przy braku przeciwciał anty-HBs
może rozwinąć się u nich zakażenie ,,przełamujące". Szczepienia
przypominające są zalecane
także u osób z obniżoną odpornością, u których poziom przeciwciał spadł
poniżej 100 IU/L, lub poniżej 10 IU/L. Tę część zaleceń pozostawiono do
decyzji służb sanitarnoepidemiologicznych
w poszczególnych krajach."

plumke

12. Data: 2011-12-20 20:41:51

Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile Maja" <s...@o...pl> napisał

> Z tego, co napisałaś, wniskuję, że badałaś p/ciała p/HBS (anty HBS
> _ilościowo_, nie antygen HBS). Teoretycznie poziom >10 IU/I jest
> zabezpieczający, ale pożądane miano p/c po szczepieniu to >100. Tak czy
> siak Twój wynik <2 wskazywałby na poziom niezabezpieczający. Będąc na
> Twoim
> miejscu i mając w perspektywie zabieg operacyjny, doszczepiłabym się,
> oczywiście po wcześniejszej konsultacji z lekrzem.

Bardzo dziękuję za rzeczową odpowiedź :) Byłam dziś u chirurga, który będzie
mnie kroił, zlecono mi doszczepienie, co niniejszym zrobiłam. Dowiedziałam
się, że to ostatni dzwonek, bo doszczepienie musi być na co najmniej dwa
tygodnie przed zabiegiem.

Dziękuję jeszcze raz.

Beata

13. Data: 2011-12-21 21:14:33

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>będzie mnie kroił, zlecono mi doszczepienie, co niniejszym zrobiłam.
>Dowiedziałam się, że to ostatni dzwonek, bo doszczepienie musi być na co

jesli to byla dawka przypominajaca to -OK
nie chce cie dodatkowo stresowac ale lekarze to naogol aroganccy ignoranci
ktorzy nie wiele wiedzy przyswajaja po skonczeniu studiow (oczywiscie szumia
za jest inaczej, konferencje to wylacznie darmowa woda z zakaska) ...wiec
jest dosc prawdopodobne ze wiedza mikrobiologiczna twojego lekarza jest
aktualna mniejwiecej naokres z ktorego pochodzi jego dyplom
nie pozostaje ci nic innego jak ufac ze mimo iz wyslali cie na szczepienie
tylko z powodu OWD przypadkowo bylo to sluszne

zycze zdrowia

plumke

14. Data: 2011-12-28 16:42:20

Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Plumke.pl" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie pozostaje ci nic innego jak ufac ze mimo iz wyslali cie na szczepienie
> tylko z powodu OWD przypadkowo bylo to sluszne

Dzięki za głos, ale gdybym tak myslała, pocięłabym się własnoręcznie
siekierką w zaciszu piwnicy.Bo szpitala nie lubię- jak większość.
Doszczepiłam się, czekam na operację, ufam lekarzowi. Howgh.

Dziękuję.

Beata

15. Data: 2011-12-28 21:51:27

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dzięki za głos,

nie ma za co :)

> ale gdybym tak myslała, pocięłabym się własnoręcznie siekierką w zaciszu
> piwnicy.Bo szpitala nie lubię- jak większość.

wyrazilem wylacznie wlasne zdanie ale za to zbudowane na codziennych dawkach
empirii

>Doszczepiłam się, czekam na operację, ufam lekarzowi. Howgh.

najgorsze jest to ze czesto wiekszosc personelu medycznego wie jak powinno
byc i ...najzwyczajniej w swiecie to lekcewazy (identycznie jak kierowcy
ktorzy rozumieja znak ograniczenia predkosci i dziwia sie ze dostaja zdjecia
z fotoradaru)

>Dziękuję.

prosze

plumke

Endokrynolog
Mąka pszenna biała, kontra z pełnego przemiału
Szpital vs Lekarz PK - recepty ??!!
cos na skorze
wysokie żelazo