antybiotyk ?

1. Data: 2005-11-27 10:11:21

Temat: antybiotyk ?
Od: robi <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !

Czy antybiotyki dzielą się na słabsze i mocniejsze ?

Mam infekcję górnych dróg oddechowych (temperatura, ból gardła, katar).
Lekarz mi zalecił antybiotyk Forcid 1000. Lecz w moim subiektywnym
odczuciu musi być slaby, gdyż przyjmowany od środy, czyli już 5 dzień,
nie przyniósł żadnej poprawy, gorączka się utrzymuje a wręcz ból gardła
się zwiększył.
Czy można w trakcie kuracji zmienić antybiotyk na inny ?

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady.

Pozdrawiam.

Robert.

2. Data: 2005-11-27 18:47:23

Temat: Re: antybiotyk ?
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robi" <v...@i...pl> > Mam infekcję górnych dróg
oddechowych (temperatura, ból gardła, katar).
> Czy można w trakcie kuracji zmienić antybiotyk na inny ?

Miałam podobną sytuację 2 lata temu, antybiotyk nie działał wcale a wręcz
było coraz gorzej, w nocy wręcz dusiłam sie kaszlem, a i w dzień miałam
okropne napady, ból gardła, gorączka. Wypijałam dodatkowo bulelki syropów na
kaszel, gdyż nie mogłam złapać oddechu, to było chyba zapalenie krtani.
Dopiero zmiana antybiotyku po ok. 1 tygodniu na inny przyniosła znaczną
poprawę już drugiego dnia a trzeciego byłam prawie zdrowa. Zgłoś się jutro
do lekarza i powiedz mu o tym, że Ci nic nie pomaga.

pzdr.
Ania

3. Data: 2005-11-27 23:33:50

Od: robi <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania B-J napisał(a):

> [...]
> poprawę już drugiego dnia a trzeciego byłam prawie zdrowa. Zgłoś się jutro
> do lekarza i powiedz mu o tym, że Ci nic nie pomaga.

Ok. I tak zrobię.
Wielkie Dzięki Aniu.
Pozdrawiam.

Robert.

4. Data: 2005-11-28 12:49:57

Temat: Odp: antybiotyk ?
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak można do - ad mortem defecatum, czyli usranej śmierci.Najpierw trzeba
zrobić wymaz i określić antybiogram a nie strzelać jak twój spec. kula w
plot.
NLD
Użytkownik robi <v...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dmc0pv$iic$...@n...news.tpi.pl...

5. Data: 2005-11-28 13:13:57

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nasze zdrowie napisał:
> Tak można do - ad mortem defecatum, czyli usranej śmierci.

Jak jesteś taki potwornie mądry, winieneś wiedzieć, że mors, mortis jest
femininum.

--
Krzysiek, EBP
Reality is for those who cannot cope with Middle-earth.

[spam] materac przeciwodleżynowy
pragnienie po seksie
ciała przeciw różyczce - wynik badania- prosba o interpretację
terapia UV
Dla osob z wadami serca...