antykoncepcja

41. Data: 2005-03-04 08:00:02

Temat: Re: antykoncepcja
Od: "Kokosz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba jednak sprawdza się, że większość Polaków czytać umie, z
> zastrzeżeniem, że wieeelu z nich nie rozumie, co czyta. Chociaż z drugiej
> strony myślałem, że netykieta jest napisana jasno, a konfiguracja czytnika
> to żaden problem.

zgaduję - jesteś byłym cenzorem PRL-u, prokuratorem, upierdliwym facetem...
3 w jednym ?

Kokosz

42. Data: 2005-03-04 08:01:26

Od: "Kokosz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najpierw weź trochę laxigenu, poczekaj pół godziny i rób co chcesz. Tylko
> przestań pisać na grupy, albo wyzbyj się buractwa.

co za troll.
Nie będę dokarmiał tego trolla.

plonk
Kokosz

43. Data: 2005-03-04 11:01:15

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d07ddk$4tc$1@news.lublin.pl...
> [...]
>
> Gdybyś trochę szanował siebie i grupowiczów to byś wiedział o co w tym
> chodzi, a tak po raz kolejny pokazujesz "poziom".

Zaczynam sie przekonywać, że ten Kokosz nie taki straszny jak go malują...
:-)

Pozdrawiam, Marta

44. Data: 2005-03-04 11:04:25

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> chyba jednak sprawdza się, że większość Polaków czytać umie, z
> zastrzeżeniem, że wieeelu z nich nie rozumie, co czyta.

A Ty zawsze rozumiesz każdy tekst, który czytasz, Polaku :-)

Pozdrawiam, Marta

po ilu dniach mzna stwierdzic ciaze?
zwolnienie lekarskie
Rak piersi?