antysemityzm

91. Data: 2009-10-14 16:07:42

Temat: Re: antysemityzm
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>
news:hb4s59$v1f$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> aha
> piękne, proste pytanie ... nie wiadomo nawet, co Polański
> by na to odpowiedział ...
> He, he ;)
> Świetny test ;)
> Jedno jest pewne: Ty byś natychmiast odpowiedział NIE
> - czyli nie jesteś 'psychicznym Żydem'. Chińczykom by
> pewnie wyszło 'na dwoje babka wróżyła'.
>
> Powieś sobie nad łóżkiem: badania Edwarda Robaka wykazały,
> że 55% populacji Chińczyków to 'psychiczni Żydzi' ;)))))
> Nie, żebym śmiał przewidywać - tak mi się uroiło po prostu ;)

Sam widzisz jakie to proste - a przy okazji można sobie uroić
parę miliardów Chińczyków i też powiesić nad łóżkiem. ;)
Podchwytlliwych pytań można ułożyć więcej i przetestować
na próbce wzorcowej, wyłapując nie tylko psychicznych Żydów
ale także sektofobów, dopatrujących się w pytaniu tego
czego w nim nie ma. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

92. Data: 2009-10-14 16:16:38

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> A są takie? - te dały pozytywny odczyn...

No to się zgadzamy choć patrzymy na sprawę z różnych stron. :) /Re1/

93. Data: 2009-10-14 16:21:52

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> napisał w
wiadomości news:hb4skm$lj$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ostatnie pytanie, za 100 punktów:
> czy gdyby hitlerowcy używali zamiast swoich metod powyższej definicji
> i wariografu z odpowiednio dobrane do tamtych czasów pytaniem
> (osobiście mógłbyś je dobrać) to świat byłby dziś lepszy ?

Pytanie za pytanie (też umiem układać pytania)
Czy gdyby wszyscy obcokrajiowcy przebywający obecnie w USA
rzucili się na 13-to letnie dzieci amerykańskie i zgwałcili je,
a następnie uciekli do swoich zamożnych, zamorskich kolesi,
ku uciesz pewnej wąskiej grupki ludzi cieszących się z gwałtu
na Ameryce - to świat byłby lepszy?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

94. Data: 2009-10-14 16:40:37

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Prawusek" <p...@i...pl>

> No to się zgadzamy choć patrzymy na sprawę z różnych stron. :) /Re1/

Niebardzo... Poszerzając bazę ludnościową o kolejne grupy doszlibyśmy do
fałszywego założenia, że wszyscy ludzie na Ziemi to Żydzi. Juz i tak są
tacy, którym uroiło się, że wszyscy są BRAĆMI, pomijając istnienie SIÓSTR
(musi to twierdzenie jakiegoś parcha).

95. Data: 2009-10-14 17:15:36

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> [...]

> fałszywego założenia, że wszyscy ludzie na Ziemi to Żydzi. Juz i tak są
> tacy, którym uroiło się, że wszyscy są BRAĆMI, pomijając istnienie

Nie sądzę, by Polanski uciekając ze Stanów pod skrzydełka
opiekunów w Europie - uciekał do wszystkich ludzi. Raczej do swoich,
a pytanie: przeciwko jakiej grupie narasta fala niechęci na świecie
jest ściśle określone i nie wydaje się by badania genetyczne
na jakiejś tam populacji miały cokolwiek zmienić. /Robakks/

96. Data: 2009-10-14 17:22:27

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest ściśle określone i nie wydaje się by badania genetyczne
> na jakiejś tam populacji miały cokolwiek zmienić. /Robakks/

To były masowe badania - prowadziło je mnóstwo wolontariuszy, dlatego mimo
prób utajnienia sprawa się rypła. Nie umiesz czymać się jednego tematu?
Piszesz o wiadomych sprawach Polańskiego, mam takie samo zdanie. Gorzej to
świadczy o parchach, gdyż okazuje się, że prawa na które tak gromko się
powołują natychmiast łamią, gdy zaczyna się ich z tych samych prazw
rozliczać.

97. Data: 2009-10-14 17:32:36

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

Przepraszam za błędy - mam kiepskie okulary i często piszę jakieś wyrazy lub
same litery bez ładu - choroba mnie wyniszcza.

98. Data: 2009-10-14 18:07:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> To były masowe badania - prowadziło je mnóstwo wolontariuszy,
> dlatego mimo prób utajnienia sprawa się rypła. Nie umiesz czymać się

chech :-)
Przecież trzymam się tematu ;)
Pamiętam, że zaraz po zkodyfikowaniu gemotypu ludzkiego i rozpoczęciu
badań - genetycy izraelscy ze zdumieniem stwierdzili, że ludzki kod DNA,
ludzi z dowolnych zakątków świata prawie się nie różni, co
okrzyknięto dowodem, że pochodzimy WSZYSCY od jednych rodziców
(w domyśle Adama i Ewy). Tak że wiesz... ja nie mam obiekcji co do
rzetelności badań, ale śmieszą mnie interpretacje. :-)

> [...]
> Gorzej to świadczy o parchach, gdyż okazuje się, że prawa na które
> tak gromko się powołują natychmiast łamią, gdy zaczyna się ich z tych

dokladnie - to filozofia Kalego...
dobrze jak Kali ukraść krowę
żle jak Kalemu ukraść krowę
Nie mają pczucia sprawiedliwości...

> Przepraszam za błędy - mam kiepskie okulary i często piszę jakieś
> wyrazy lub same litery bez ładu - choroba mnie wyniszcza.

Ja Twoich błędów nie widzę. Sam robię sporo błędów, bo mam wytarte
literki na klawiaturze i nie chce mi się poprawiać, nawet gdy zauważę.
Edward Robak* z Nowej Huty

99. Data: 2009-10-14 18:18:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2009 20:07:32 +0200, Robakks napisał(a):

> [...]
> ludzi z dowolnych zakątków świata prawie się nie różni, co
> okrzyknięto dowodem, że pochodzimy WSZYSCY od jednych rodziców

Przepraszam, ja pochodzę najprawdopodobniej (20 procent pewności) od
Dzingis Chana!
;-PPP
--

Ikselka.

100. Data: 2009-10-14 18:56:53

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Przepraszam, ja pochodzę najprawdopodobniej (20 procent pewności) od
> Dzingis Chana!
> ;-PPP
> --
>
> Ikselka.

A ja pochodzę od kryształka DNA, który powstał spontanicznie
w atmosferze, gdy Ziemia była jeszcze bardzo, bardzo gorąca. :-)
Moim przodkiem było to, co obecnie jest ropą nafrową. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...