antysemityzm

81. Data: 2009-10-14 14:32:51

Temat: Re: antysemityzm
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
news:hb4lcf$oas$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> "> To choroba" - szukanie antysemitów w Polsce w której nie ma Semitów.
> Ci,
> którzy nazwali się Żydami nimi nie są - dowodem są badania genetyczne
> przeprowadzone przez Izrael dla udowodnienia "odwiecznych praw"
> Aszkenazich
> do ziemi w Palestynie. I okazło sie, że Aszkenazi to Chazarowie - lud
> TATARO-TURECKI, jak jeden mąż pochodzacy od czterech Mongołek - pramatek
> wszystkich Chazarów w tym i Moise-Chazarów zwanych Aszkenazi - czyli
> Niemcy...

hehe
Stary testament ładnie pokazuje, że Yude'ę zamieszkiwały rozliczne
plemiona izraelskie, które wyżynały się nawzajem bez litości.
Czy współcześni Żydzi, zwani "góralami z gór Synaju", a rozrzuceni
po całym świecie - są zantagonizowani wobec siebie - to trudno mi
coś powiedzieć, ale domyślnie byłoby dziwne i niejako wbrew naturze,
gdyby nie byli... :)
Antysemityzm okazał się dobrym blokerem, więc się go używa
tworząc paranoików (psów ogrodnika). :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

82. Data: 2009-10-14 14:40:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>

> Po psychicznym czosnku ;)

:-)
Napisz mi Redarcie, że załapałeś tę różnicę:
facet fizyczny <= biologia
facet psychiczny <= orientacja seksuala?
Żyd fizyczny <= geny
Żyd psychiczny <= wychowanie
. . .
Rozumiesz, czy za trudne ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

83. Data: 2009-10-14 14:47:04

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Cholera, chyba wygrałeś ...
> Zmęczyłem się pierwszy ...

Te rzeczy z repertuaru psychiki interesują mnie o tyle o ile
- z racji fenomenu świadomości.
Bardziej wciąga mnie kraina LOGOS z uwagi na swą jednoznaczność.
oo+1>oo
czyż to nie piękne? :D
To mój CZAD
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)
PS.
Pamiętasz jak to było: keden lubi rybki, drugi cipki, a trzeci akwarium :)

84. Data: 2009-10-14 14:51:46

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdyby nie byli... :)
> Antysemityzm okazał się dobrym blokerem, więc się go używa
> tworząc paranoików (psów ogrodnika). :-)

Badania DNA wykazały, że wszyscy Chazarowie (~15 milionów) pochodzi od tych
Mongołek i żadnych genów z Palestyny NIE MA !!! Czyli pisanie o róznych
plemionach nawet nie ma sensu wzgledem Aszkenazich. To nie są Semici i nigdy
nie byli w Palestynie czy nawet mieście Ur...

85. Data: 2009-10-14 14:59:07

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>

> było:
>
> "Yelo vel Redart"
>
> Oczywiście. :)
> Czego w tym zdaniu nie rozumiesz?
Teoretycznie niby rozumiem ... Ale ni cholery nie wiem, jak to stosować ...
Brakuje konkretów, niestety ;) Np. związków z czosnkiem ;)
Proste pytania:
- czy Roman Polański jest 'psychicznym Żydem' ?
- czy Alan Greenspan jest 'psychicznym Żydem' ?
- czy Adam Michnik jest 'psychicznym Żydem' ?
- czy Marek Edelman był 'psychicznym Żydem' ?
- czy Mordechaj Anielewicz był 'psychicznym Żydem' ?
- czy Ludwik Zamenhof był 'psychicznym Żydem' ?
- czy Ozjasz Szechter był 'psychicznym Żydem' ?
- czy Albert Einstein był 'psychicznym Żydem' ?
- czy Władysław Szpilman był 'psychicznym Żydem' ?
- czy Janusz Korczak był 'psychicznym Żydem' ?
- czy Kelman Szapiro był 'psychicznym Żydem' ?
... ?

86. Data: 2009-10-14 15:15:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> [...]

> Czyli pisanie o róznych plemionach nawet nie ma sensu wzgledem
> Aszkenazich. To nie są Semici i nigdy nie byli w Palestynie czy

A to ma jakieś przełożenie do epopei Polanski'yego, elity Hollywood,
jego przyjaciół we Francji, Anglii i Polsce Ludowej, światowej elity
słynnych intelektrualistów i wielkich naukowców, handlowców,
bankierów, hurtowników, maklerów giełdowych itd?
Antysemityzm narasta względem tych ludzi właśnie - czyż nie?
Co mają do tego badania Sefardyjczyków? :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

87. Data: 2009-10-14 15:34:05

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>
> [...]

> - czy Władysław Szpilman był 'psychicznym Żydem' ?
> - czy Janusz Korczak był 'psychicznym Żydem' ?
> - czy Kelman Szapiro był 'psychicznym Żydem' ?

Na każde z tych pytań mam tę samą odpowiedź: NIE_WIEM
Geny można zbadać, a więc odróżnić Żyda fizycznego od innych grup.
Żeby rozpoznać Żyda psychicznego trzebaby go podłączyć
do wariografu i zadawać podchwytliwe pytania np.
czy lubisz filmy śmierdzące czosnkiem nakręcone przez Żyda
Polanski'yego, który zyskał sławę zmuszając podstępnie dziecko
do stosunku płciowego?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

88. Data: 2009-10-14 15:53:13

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy lubisz filmy śmierdzące czosnkiem nakręcone przez Żyda
> Polanski'yego, który zyskał sławę zmuszając podstępnie dziecko
aha
piękne, proste pytanie ... nie wiadomo nawet, co Polański
by na to odpowiedział ...
He, he ;)
Świetny test ;)
Jedno jest pewne: Ty byś natychmiast odpowiedział NIE
- czyli nie jesteś 'psychicznym Żydem'. Chińczykom by
pewnie wyszło 'na dwoje babka wróżyła'.

Powieś sobie nad łóżkiem: badania Edwarda Robaka wykazały,
że 55% populacji Chińczyków to 'psychiczni Żydzi' ;)))))
Nie, żebym śmiał przewidywać - tak mi się uroiło po prostu ;)

89. Data: 2009-10-14 16:01:21

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> czy lubisz filmy śmierdzące czosnkiem nakręcone przez Żyda
> Polanski'yego, który zyskał sławę zmuszając podstępnie dziecko

Ostatnie pytanie, za 100 punktów:
czy gdyby hitlerowcy używali zamiast swoich metod powyższej definicji
i wariografu z odpowiednio dobrane do tamtych czasów pytaniem
(osobiście mógłbyś je dobrać) to świat byłby dziś lepszy ?

90. Data: 2009-10-14 16:02:07

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co mają do tego badania Sefardyjczyków? :-)

A są takie? - te dały pozytywny odczyn...

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...