antysemityzm

71. Data: 2009-10-14 12:51:14

Temat: Re: antysemityzm
Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> napisał w
wiadomości news:hb4eji$nsm$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo konkretne, he, he ...
> A byłoby dużo łatwiej, jakbyś posługiwał się pojęciami powszechnie
> używanymi,
> jak np. Krzewicki. Po prostu. Ty wolisz swoje definicje - bo jak
> rozmydlisz
> definicję Żyda to rozmydlasz też definicjęantysemityzmu ... To jest dla
> mnie
> oczywiste ;)))

Porównanie z króliczkiem też zresztą pasuje do Twojej postawy 'jak ulał'.
Pasowałoby również "zjeść ciastko, ale tak żeby je ciągle mieć".
Chcesz swobodnie korzystać z 'bogactw' antysemickiej retoryki,
ale tak, żeby nie podpadała pod definicję antysemityzmu. Chcesz
odwiązać Żyda od jednoznacznego związku z narodowością a jakby
się dało - to i od związku z religią. Ale żeby nie było wątpliwości, o kogo
chodzi. Panslavista uzyskuje to dzięki wprowadzeniu zastępczego pojęcia
'parch', cbnet mówi o 'małpach, psach', ktoś wcześniej wprowadził
pojęcie 'żydokomuch'. Ale Ty się uparłeś, że stworzysz coś jeszcze
'genialniejszego' niż 'żydokomuch' - czyli zawierającego 'Żyda'
w postaci wprost, niezmodyfikowanej 'Żyd psychiczny'.
Super ... Masz niesamowite, twórcze ambicje, Miłośniku Mądrości.

Mogę Cię nazywać 'psychicznym antysemitą' ?
Oczywiscie, że mogę :) W końcu to moja definicja ;)
Jest ona dość krótka:
'psychiczny antysemita' to Edward Robak z Nowej Huty.

72. Data: 2009-10-14 13:06:53

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Więc cytuję:
> "Żyd psychiczny ISTNIEJE i jest falsyfikowalny po tym co robi i co
> sobą wyraża."

Oczywiście. :)
Czego w tym zdaniu nie rozumiesz?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

73. Data: 2009-10-14 13:10:59

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>
> "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>

> Mogę Cię nazywać 'psychicznym antysemitą' ?

Jeśli to zrobisz bez uzasadnienia prawdziwości
to będziesz zwykłym pieniaczem personalnie epitetującym ludzi. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

74. Data: 2009-10-14 13:14:29

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

75. Data: 2009-10-14 13:20:34

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>

> Jeśli to zrobisz bez uzasadnienia prawdziwości
> to będziesz zwykłym pieniaczem personalnie epitetującym ludzi. :)

Jakiej prawdziwości ? Definicja którą podałem jest bardzo prosta.
Mogę ją ewentualnie uzupełnić: "psychiczny antysemita to człowiek
używajacy elementów antypsychosemickiej retoryki. Np.
mówi 'śmierdzi czosnkiem' na filmy tworzone przez psychicznych
Żydów bez ich oglądania". Ale nie przywiązywałbym się do tego
komentarza. Wolę pozostać przy najprostszej postaci:
'psychiczny antysemita' to 'Edward Robak z Nowej Huty'

76. Data: 2009-10-14 13:39:56

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Jakiej prawdziwości ?

Jest tylko jedna prawdziwość tożsamościowa:
- zgodność nazwy z rzeczą nazywaną
Jeśli nazwiesz mnie 'psychicznym antysemitą' a nie uzasadnisz
na jakiej podstawie nadajesz tę nazwę
to po prostu zapieniaczysz.
Nie określisz moich cech, a wyłącznie nadasz mi przezwisko.
Nadawanie przezwisk nie ma nic wspólnego z SCI.
To choroba :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

77. Data: 2009-10-14 13:42:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>

>.

było:

"Yelo vel Redart"

78. Data: 2009-10-14 13:45:27

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> [...]
> to po prostu zapieniaczysz.
> Nie określisz moich cech, a wyłącznie nadasz mi przezwisko.
> Nadawanie przezwisk nie ma nic wspólnego z SCI.

"> To choroba" - szukanie antysemitów w Polsce w której nie ma Semitów. Ci,
którzy nazwali się Żydami nimi nie są - dowodem są badania genetyczne
przeprowadzone przez Izrael dla udowodnienia "odwiecznych praw" Aszkenazich
do ziemi w Palestynie. I okazło sie, że Aszkenazi to Chazarowie - lud
TATARO-TURECKI, jak jeden mąż pochodzacy od czterech Mongołek - pramatek
wszystkich Chazarów w tym i Moise-Chazarów zwanych Aszkenazi - czyli
Niemcy...

79. Data: 2009-10-14 14:11:36

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po psychicznym czosnku ;)

80. Data: 2009-10-14 14:14:45

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

Cholera, chyba wygrałeś ...
Zmęczyłem się pierwszy ...

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...