apatia, co za przyczyna?

31. Data: 2003-04-07 15:27:30

Temat: Re: proszki na depresje, bylo : apatia, co za przyczyna?
Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Apr 2003 15:58:52 +0200, Kaja
<k...@B...poczta.onet.pl> wrote:

>Rozumiem.
>Ciekawi mnie jeszcze to,czy po wzi?ciu takiej tabletki cz?owiek jest
>ospa?y,otumaniony,czy mo?e jednak wzi?? tabletk? i i?? do pracy,w której
>jego mózg musi normalnie pracowa??

To wcale nie jest tak, ze bierzesz tabletke i depresja przemija.

Bierzesz tabletki przez 2 - 3 tygodnie i depresja zaczyna przemijac,
po miesiacu stosowania pacjenci juz sa , z reguly , na tyle stabilni,
ze biora lek prawie automatycznie i czuja sie stale dobrze.

O tym , aby byli otumanieni i niezdolni , w jakims zakresie , do
pracy, to nawet nie ma mowy.

Pozdrawiam

dradam

32. Data: 2003-04-07 15:43:48

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7 kwiecień 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o 17:27 *dradam*
<a...@4...com> namalował/a:

> O tym , aby byli otumanieni i niezdolni , w jakims zakresie , do
> pracy, to nawet nie ma mowy.

OK.
Dziękuję za kompetentną odpowiedź.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

33. Data: 2003-04-07 17:59:37

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> 6 kwiecień 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o 18:17 *Piotr Kasztelowicz*
> <P...@d...am.
torun.pl>
namalował/a:

aktywności,polepszą

Polecam SEROXAT. Kosztuje ok. 79 zł. Bierzesz jedną tabletkę dziennie rano
po śniadaniu. Wyraźna poprawa po ok. 2 tygodniach. Masz napęd, świetną
pamięć i koncentrację. Polecany dla osób uczących się i pracujących
"głową". W początkowym stadium leczenia lekko obniża ciśnienie. Skonsultuj
ze swoim lekarzem.
Pozdrawiam!
Elizabeth

34. Data: 2003-04-07 19:42:46

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7 kwiecień 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o 19:59 *Elizabeth*
<b6se8v$m5t$1@atlantis.news.tpi.pl> namalował/a:

> [...]
> pamięć i koncentrację. Polecany dla osób uczących się i pracujących
> "głową". W początkowym stadium leczenia lekko obniża ciśnienie. Skonsultuj

Dzięki!
Problem byłby tylko ew.w tym,że ja mam bardzo niskie ciśnienie:tak średnio
70/90,puls ok.100.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

35. Data: 2003-04-07 21:38:34

Temat: Re: Odp: apatia, co za przyczyna?
Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz napisać jakie proszki brałaś?

Effectin ER - tanie niestety nie były, ale 3-miesięczna kuracja wystarczyła,
żebym powróciła do życia :-) No i istotne jest, żeby pamiętać, że leki
przeciwdepresyjne nie działają od pierwszej tabletki - z reguły po 3
tygodniach czuć poprawę. Nie było mowy o otumanieniu - czułam po prostu się
tak, jakby z dnia na dzień rozstępowała się jakaś mgła, która do tej pory
mnie otaczała, a ja miałam coraz więcej energii, siły i ochoty do życia. Ale
oczywiście wszystko (począwszy od rodzaju leku) musi być pod kontrolą
lekarza.

Marta

36. Data: 2003-04-07 23:00:45

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7 kwiecień 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o 23:38 *Marta Skorupska*
<b6squ3$2f0$1@nemesis.news.tpi.pl> namalował/a:

> [...]
> oczywiście wszystko (począwszy od rodzaju leku) musi być pod kontrolą

Dzięki i życzę wszystkiego co najlepsze w życiu :-)

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

37. Data: 2003-04-08 02:55:38

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Apr 2003 17:43:48 +0200, Kaja
<k...@B...poczta.onet.pl> wrote:

>OK.
>Dzi?kuj? za kompetentn? odpowied?.

Nie ma za co.
Warto przy okazji zapamietac, ze osoby z depresja maja klopoty w
pracy. Bo sie latwo irytuja, inni wspolpracownicy maja klopoty z
komunikowaniem sie z takimi pracownikami-pacjentami.

Podobnie jest w zyciu rodzinnym.

Dosc czesto mam do czynienia z taka sytuacja, ze pacjent/ka przychodzi
mowiac " moj szef powiedzial mi, ze mam isc do lekarza, bo juz ze mna
nie mozna wytrzymac" , albo " moj maz mowi, ze tak sie w domu kloce,
ze nie idzie zdzierzyc".

I czesto gesto okazuje sie, ze maja oni racje. Osoby z depresja sa
bardzo drazliwe, nietolerancyjne. Podleczenie depresji powoduje, ze
czesto gesto moga one liczyc na promocje lub podwyzke pensji, tak
znacznie ich zachowanie szybko sie zmienia.

No wiec zycze powodzenia z lekarzem rodzinnym. Mam nadzieje, ze
rozpoznanie nie bedzie trudne ( chodzi rowniez o wykluczenie zaburzen
tarczycy i innych hormonalnych !). No i ze leczenie przebiegnie bez
problemow.

Pozdrawiam

dradam

38. Data: 2003-04-08 12:28:29

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

8 kwiecień 2003 (wtorek).Patrzę,a tu o 4:55 *dradam*
<h...@4...com> namalował/a:

> [...]

> czesto gesto moga one liczyc na promocje lub podwyzke pensji, tak
> znacznie ich zachowanie szybko sie zmienia.

Tu nie o to chodziło :-)
*Przeczytaj jeszcze raz moje zapytania na tej grupie*.
Miałam już 2 konkretne odpowiedzi m.in od Piotra Kasztelowicza,więc
niepotrzebnie się fatygujesz.

To co teraz piszesz to mnie *zupełnie nie interesuje*.
Na konkretne pytania daje się konkretne odpowiedzi,a nie przeinaczanie po
swojemu.
Osobiście uważam,że jak ktoś jest załamany i słaby,to nie ma sił walczyć i
zamyka się w sobie,nie potrafi aktywnie działać...to nie tak jak Ty
piszesz.Ale to już EOT.

> [...]
> rozpoznanie nie bedzie trudne ( chodzi rowniez o wykluczenie zaburzen
> tarczycy i innych hormonalnych !). No i ze leczenie przebiegnie bez

LOL
Tego to ja Tobie chyba powinnam życzyć,bo z Tobą jest coś nie tak.
Masz kompleksy,starzejesz się i bardzo chcesz innym dopiec,żeby się
dowartościować.
Moje hormony i tarczyca są w porządku.Do lekarza nie muszę lecieć,bo nie
muszę.
Twoje porady zawsze odbiegają od tematu.Gdzieś mam takiego lekarza.
U nas w Polsce mamy przynajmniej prawdziwych fachowców i dobrze,że
wyemigrowałeś stąd na wieki,bo pacjentów tutaj to raczej byś nie miał.

Kaja

39. Data: 2003-04-09 16:08:59

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Apr 2003, Kaja wrote:

> Problem byłby tylko ew.w tym,że ja mam bardzo niskie ciśnienie:tak średnio
> 70/90,puls ok.100.

lepiej poradz sie jednak lekarza, jesli stac Cie na srodki
nowszej generacji, ktore sa drozsze niz leki starszaj generacji
powiedz lekarzowi, ze moze dobrac Ci taki lek ale nie sugeruj
konkretnego rodzaju leku, bo wcale nie wiadomo czy ten
konkretny bedziw Twoim przypadku akurat najlepszy. Leki,
ktore pomagaja mi nie musza pomoc Tobie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

40. Data: 2003-04-09 22:31:50

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

9 kwiecień 2003 (środa).Patrzę,a tu o 18:08 *Piotr Kasztelowicz*
<P...@d...am.
torun.pl> namalował/a:

> [...]
> konkretnego rodzaju leku, bo wcale nie wiadomo czy ten
> konkretny bedziw Twoim przypadku akurat najlepszy. Leki,

OK :-)
Wybieram się do mojej lekarki rodzinnej na kontrolę popółpaśćcową,to przy
okazji zapytam.Zapisałam sobie 2 nazwy proszków,o których tu napisały 2
osoby i zapytam co pani doktór sądzi,czy ja mogłabym to brać.Poza tym
zapytam co ona by mi ewentualnie zaproponowała.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

Ciaza czy spozniona miesiaczka?