Re: proszki na depresje, bylo : apatia, co za przyczyna?

From: dradam <x...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: proszki na depresje, bylo : apatia, co za przyczyna?
Date: Mon, 07 Apr 2003 09:27:30 -0600

On Mon, 7 Apr 2003 15:58:52 +0200, Kaja
<k...@B...poczta.onet.pl> wrote:

>Rozumiem.
>Ciekawi mnie jeszcze to,czy po wzi?ciu takiej tabletki cz?owiek jest
>ospa?y,otumaniony,czy mo?e jednak wzi?? tabletk? i i?? do pracy,w której
>jego mózg musi normalnie pracowa??

To wcale nie jest tak, ze bierzesz tabletke i depresja przemija.

Bierzesz tabletki przez 2 - 3 tygodnie i depresja zaczyna przemijac,
po miesiacu stosowania pacjenci juz sa , z reguly , na tyle stabilni,
ze biora lek prawie automatycznie i czuja sie stale dobrze.

O tym , aby byli otumanieni i niezdolni , w jakims zakresie , do
pracy, to nawet nie ma mowy.

Pozdrawiam

dradam