Re: proszki na depresje, bylo : apatia, co za przyczyna?

Data: 2003-04-09 16:08:59
Temat: Re: proszki na depresje, bylo : apatia, co za przyczyna?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>

On Mon, 7 Apr 2003, Kaja wrote:

> Problem byłby tylko ew.w tym,że ja mam bardzo niskie ciśnienie:tak średnio
> 70/90,puls ok.100.

lepiej poradz sie jednak lekarza, jesli stac Cie na srodki
nowszej generacji, ktore sa drozsze niz leki starszaj generacji
powiedz lekarzowi, ze moze dobrac Ci taki lek ale nie sugeruj
konkretnego rodzaju leku, bo wcale nie wiadomo czy ten
konkretny bedziw Twoim przypadku akurat najlepszy. Leki,
ktore pomagaja mi nie musza pomoc Tobie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl