artykuł

1. Data: 2003-06-20 09:52:23

Temat: artykuł
Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Polecam wszystkim następujący artykuł:
http://forumakad.pl/archiwum/98/12/artykuly/24-esej.
htm

pozdrawiam
silvio manuel

1. Data: 2003-06-20 10:22:22

Temat: Re: artykuł
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl>
news:bculai$kf8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Witam
> [...]

oczywiście ciało i dusza

| A zatem matematyka wyprowadza nas do mistyki: końcowa
| informacja, ta ostateczna i najważniejsza, dociera do nas tylko
| poprzez śmierć.
nieprawda!!! jeśli matematyka wyprowadza ludzi na manowce to należy
zmienić wzory!!! LOGIKA JEST WIELOWYMIAROWA

| 150 lat temu Artur Schopenhauer przepowiedział, że nadejdzie czas
| gdy filozofia w naturalny sposób przemieni się w psychologię.
zgadza się. poprzez nadanie rzeczom NAZW.

ksRobak
\|/
$

1. Data: 2003-06-20 10:56:49

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Swietne!
Duch

1. Data: 2003-06-20 12:04:53

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio_manuel:
> Polecam wszystkim następujący artykuł:
> http://forumakad.pl/archiwum/98/12/artykuly/24-esej.
htm

Dosyc nawet ciekawe. :)

Pod pewnymi wzgledami niezupelnie pasuje do tego ujecia. :)

BTW czasem, chwilami, zastanawiam sie dlaczego tu jestem?
Serio. :)
Z roznych wzgledow nie powinienem tu byc, a jednak. :|
Pewnie jakis blad matrixa. :))

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2003-06-20 14:06:13

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet:
> Z roznych wzgledow nie powinienem tu byc, a jednak. :|

Ale dlaczego o tym napisalem, otoz...
juz od pewnego czasu doszedlem do tego, ze zwyczajnie
zbieram informacje. :)
O ludziach oczywiscie. ;)

Dobre, co? :)

Krotko mowiac: prawdopodobnie jestem szpiegiem (agentem). ;D

Jesli kiedys bedzie cos takiego jak sad ostateczny i niektorzy
beda oskarzac ludzi, to jednym z nich pewnie bede ja. :))))

No! Wiec strzezcie sie agentow, mieszkancy ziemi. ;DDD

Czarek

1. Data: 2003-06-20 14:16:08

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet
<c...@w...pl>
bcv4co$ka2$...@n...onet.pl:

> Jesli kiedys bedzie cos takiego jak sad ostateczny i niektorzy
> beda oskarzac ludzi, to jednym z nich pewnie bede ja. :))))

Rzyg.

> No! Wiec strzezcie sie agentow, mieszkancy ziemi. ;DDD

Taaa...

P.

1. Data: 2003-06-21 16:38:31

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:
> Rzyg.
> Taaa...

Taaa... w 'pale' sie nie zmiescilo. ;DDDDDDD

Czarek

1. Data: 2003-06-21 17:30:14

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet
<c...@w...pl>
bd21j0$6pe$...@n...onet.pl:

> Paweł Niezbecki:
>
> Taaa... w 'pale' sie nie zmiescilo. ;DDDDDDD
>
> Czarek

Może sprawdź, czy komukolwiek się zmieściło :P

P.

1. Data: 2003-06-21 17:42:21

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:
> Może sprawdź, czy komukolwiek się zmieściło :P

Sam sprawdz, jesli uwazasz ze to wazne. :))

Czarek

1. Data: 2003-06-25 22:58:12

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubię fajne artykuły.:)

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

Przełożony...
Moje glupie urodziny
Z okazji okazji a'propos:
Kim jest szympans? (dość długie)