Przełożony...

1. Data: 2003-06-19 23:46:11

Temat: Przełożony...
Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będąc przełożonym , jakiego podwładnego bardziej tolerowalibyście:

takiego co nie grzeszy bystrością i inteligencją, zdarzają się mu pomyłki w
pracy, ale na bieżąco przekazuje wam informacje o nastrojach w grupie :)

czy osobę inteligentną, bystra ale nadpobudliwą z ciety językiem, która
potrafi radzić sobie w każdych sytuacjach, nie zdarzają się jej wpadki itp.,
ale na temat osób z którymi pracuje milczy jak grób.

Atmosphere

1. Data: 2003-06-20 00:18:19

Temat: Re: Przełożony...
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potrafi radzić sobie w każdych sytuacjach, nie zdarzają się jej wpadki itp.,
> ale na temat osób z którymi pracuje milczy jak grób.

zadnej z tych osob, ale jesli juz musialabym wybierac to chyba raczej ta
druga. w sumie nikt nie lubi kapusia i taka osoba ktora donosi
psulaby "morale" w zalodze.

kasia

1. Data: 2003-06-20 03:57:57

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message

Piszac "glupie" sama sobie narobilas bigosu. Jesli ty nie szanujesz ich - to
dlaczego oczekujesz,ze szanowac beda inni?

Pisalas ze masz problemy z samoocena, ze masz sklonnosci do autoocen
negatywnych - czy zdajesz sobie sprawe ze ten twoj stosunek do siebie odbija
sie na stosunku innych do ciebie?

A poza tym - to witam z klubie. Nam, tj. tym co wyjechali "jest dobrze" wiec
spokojnie mozna traktowac nas jak smieci. Jeszcze nie raz sie o tym
przekonasz, bedziesz musiala sie z tym oswoic i NIE DAC. Tak, abys ty sama
tak zaczela traktowac innych. Ale, Kasiu, to nie jest nasz problem, tylko
ich problem - tych, ktorzy zapominaja. Zycie trwa, w miejsce jednych
pojawiaja sie inni ludzie. Zyczliwosc, pogoda ducha i "niesmiertelny
amerykanski usmiech" n a p r a w d e dzialaja! Przyciagaja ludzi
zyczliwych, usmiechnietych i pogodnych.

A tych zycze ci j - okazyjnie i w ogole - ak najwiecej, bo oni sa
niezastapionym zrodlem d o b r e j energii

Kadska

1. Data: 2003-06-20 05:12:28

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <p...@s...ca> wrote in message

O, przepraszam. Oczywiscie, ten tekst mial isc do urodzin mopka!

Kaska

1. Data: 2003-06-20 05:33:33

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <p...@s...ca> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A tych zycze ci j - okazyjnie i w ogole - ak najwiecej, bo oni sa
> niezastapionym zrodlem d o b r e j energii

ale kad-zisz Kad'ska :-)))

ksRobak
\|/
$

1. Data: 2003-06-20 09:19:50

Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
itp.,
> ale na temat osób z którymi pracuje milczy jak grób.

Z perspektywy szefa ważne jest żeby byli obaj :)
Warto znac morale załogi, ale trzeba robić to inteligentnie :) Żeby ludzie
nie czuli się wiecznie monitorowani, żeby mogli sobie zaufać :) Z drugiej
strony jak całą załogę napuści się na kapusia to się zgra. A kapusia można
się pozbyć. Zresztą to twoja sprawa: musisz określić cele. Natomiast drugi
typ pracownika jest niezły i warto go zachować, byleby jego ostry język nie
szkodził firmie :)
I tą drugą osobę bardziej bym tolerował. Lubię inteligentnych ludzi, nawet
jeśli potrafia pojeździć po innych (byle inteligentnie)

Vesemir

1. Data: 2003-06-20 09:45:10

Od: "anka_adso" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Będąc przełożonym , jakiego podwładnego bardziej tolerowalibyście:

Nigdy nie byłam niczyim przełożonym, ale gdybym była to:

> takiego co nie grzeszy bystrością i inteligencją, zdarzają się mu pomyłki
> pracy, ale na bieżąco przekazuje wam informacje o nastrojach w grupie :)

Kapuś i lizus? Eee... chyba by mnie raczej drażnił. I do tego mało pojętny,
niedokładny (bo skąd te pomyłki?)... Z drugiej strony informuje o nastrojach
w grupie... Hmm... Ale czy taka mało bystra i mało inteligentna osoba może
właściwie odczytać jakie panują wśród ludzi nastroje? Potrafi wychwycić
wszystkie niuanse, czy jest przez grupę uważana za pełnoprawnego członka? Bo
tak mi się wydaje, że w pracy bardziej szanuje się, lubi i zdradza jakieś
tajemnice osobie, która dobrze pracuje, po której nie trzeba niczego
poprawiać, której nie trzeba wszytkiego tłumaczyć na chłopski rozum. A skoro
przykładowy delikwent nie jest idealnym pracownikiem... jego informacje o
grupie nie muszą być kompletne i prawdziwe.

> [...]
itp.,
> ale na temat osób z którymi pracuje milczy jak grób.

Osoba nadpobudliwa i do tego z ciętym językiem milczy jak grób? Jakoś sobie
tego nie mogę wyobrazić :) Mz wystarczy pociągnąć właściwą strunę w
odpowiednim czasie, żeby dowiedzieć się, co tam w trawie piszczy :)

--
Pozdrówka! :)
anka_adso

1. Data: 2003-06-20 13:54:37

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Obserwujac roznych szefow (a ciekawi mnie to), oni zdecydowanie wybieraja
Pierwsza Osobe
(mniej bystry, ale wierny).
Na tym polega niestety "smrodek wladzy",
Druga Osoba moze zagrozic jesli chodzi o posade,
moze jest zbyt honorowa, porzadna,
moze nic nie mowi dlatego, bo ze ma uklady z grupa?
To smutne co mowie, ale z tego co widze, wladza to walka,
spryt, uklady, a nie honorowosc.
Duch

1. Data: 2003-06-20 16:40:47

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" w news:bcu0o7$n341k$1@ID-192479.news.dfncis.de napisał(a):

> pojawiaja sie inni ludzie. Zyczliwosc, pogoda ducha i
> "niesmiertelny amerykanski usmiech" n a p r a w d e
> dzialaja! Przyciagaja ludzi zyczliwych, usmiechnietych
> i pogodnych.

I to nie tylko w USA.

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/

1. Data: 2003-06-20 18:01:27

Od: <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol <p...@s...ca> napisał(a):

> [...]
>

> A tych zycze ci j - okazyjnie i w ogole - ak najwiecej, bo oni sa
> niezastapionym zrodlem d o b r e j energii

Nie moja to sprawa, kto komu i czego życzy. Nie mogę się jednak powstrzymać
od uwagi, że czy to życzenia, czy błogosławieństwo- to przede wszystkim
piramidalna bzdura wynikająca z całkowitego niezrozumienia istoty rzeczy. Nie
ma też sensu niczego tłumaczyć temu, kto nie chce niczego zobaczyć.
uzus

Moje glupie urodziny
Z okazji okazji a'propos:
Kim jest szympans? (dość długie)
Cześć
Syndrom bezdomnego - Co to za mechanizm?