Moje glupie urodziny

1. Data: 2003-06-19 19:58:36

Temat: Moje glupie urodziny
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Dzis jest jeden ze smutniejszych dni w roku (no moze bardziej smutniejszy jest
pierwszy dzien jesieni :) ).
czuje sie dzis bardzo samotna, sama nie wiem czemu. wyszlam z domu bo tam
bylabym sama caly czas, wiec poszlam do pracy. wszyscy sa w pracy.
no i jestem o rok starsza :(((((
no i rodzenstwo nie pamietalo o moich urodzinach:((

chialam tylko sie wyzalic
dziekuje
Kasia

1. Data: 2003-06-19 20:20:30

Temat: Re: Moje glupie urodziny
Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to proszę bardzo życzę Ci wszystkiego najlepszego!samych
serdeczności........., poza tym warto pamiętać ( a'propos wieku) - kobiety
są jak wino:)
Marta

1. Data: 2003-06-19 20:21:12

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości

wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!!!
:))))
dużo radości, przyjemności, zadowolenia z siebie i bliskich

Natalia

1. Data: 2003-06-19 20:39:31

Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no i jestem o rok starsza :(((((
> no i rodzenstwo nie pamietalo o moich urodzinach:((

wszystkiego najlepsiejszego z okazji urodzinek !!!
pozdrawiam,
K.

1. Data: 2003-06-19 21:12:13

Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no i jestem o rok starsza :(((((
> no i rodzenstwo nie pamietalo o moich urodzinach:((

Przyjaciele przychodzą i odchodzą, ale presja jaką na Ciebie wywierają,
pozostaje :)
Całego życia które będzie barwne, jak tylko mocno o to się postarasz.
życzy

Vese

1. Data: 2003-06-19 21:15:57

Od: "Joannavera" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no i jestem o rok starsza :(((((
> no i rodzenstwo nie pamietalo o moich urodzinach:((

Mopku, no nie bądź smutna, buziaczki i 100 lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-))))))

Jo.

1. Data: 2003-06-19 21:17:47

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości

Kasiu! WSZYTSKIEGO NAJ NAJLEPSZEGO!
Spełnienia wszytskich marzeń, planów i pragnień!
I duuuuuuuuuuuuuuzo radości! :-*

m. :-*

1. Data: 2003-06-19 21:24:03

Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
>
> :))
> oki, dodam jeszcze, że właśnie piję twoje zdrowie
> cała lufka za mopek
> już za zdrowie paru ludzi dziś wypiłam hehe :)))

Baczka?:)
(alias pietruszka? alias ździebełko?:)))))

Vesemir

1. Data: 2003-06-19 21:24:57

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:43c3.00000994.3ef215eb@newsgate.onet.pl>
napisał(a):

> no i rodzenstwo nie pamietalo o moich urodzinach:((

Widocznie znaczysz dla nich mniej niz myslisz.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Wystarczy, abys nie czynil tego, czego nie nalezy, a zrobisz wszystko, co trzeba

1. Data: 2003-06-19 21:27:15

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości

:))
oki, dodam jeszcze, że właśnie piję twoje zdrowie
cała lufka za mopek
już za zdrowie paru ludzi dziś wypiłam hehe :)))

pozdrowienia

Natalia

Z okazji okazji a'propos:
Kim jest szympans? (dość długie)
Cześć
Syndrom bezdomnego - Co to za mechanizm?
Paweł i Gaweł