Przełożony...

1. Data: 2003-06-20 18:25:25

Temat: Re: Przełożony...
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <U...@o...pl> wrote in message
news:bcvdnp$o63$1@nemesis.news.tpi.pl...

> I to nie tylko w USA.

No pewnie. Nie czepiaj sie - "amerykanski" ujelam przeca w cudzyslow:)
Kaska

1. Data: 2003-06-20 19:12:14

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" w news:bcvjip$lkorf$2@ID-192479.news.dfncis.de napisał(a):

> No pewnie. Nie czepiaj sie

Sie nie czepiam. Nie dodalem usmiechu, bo mnie ostatnio do smiechu nie
ma, ale na pewno sie nie czepialem :-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-06-20 21:35:12

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <U...@o...pl> wrote in message
> Sie nie czepiam. Nie dodalem usmiechu, bo mnie ostatnio do smiechu nie
> ma, ale na pewno sie nie czepialem :-)
Ja wiem,ze sie nie czepiales. Tyz mi ostatnio malo do usmiechu, to sie
troche poczepialam i - zobacz, zaraz n a m sie poprawilo;)
Kaska

1. Data: 2003-06-20 22:16:29

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" w news:bcvumh$noh5s$1@ID-192479.news.dfncis.de napisał(a):

> Tyz mi ostatnio malo do usmiechu, to sie troche
> poczepialam i - zobacz, zaraz n a m sie poprawilo;)

Nie ma tego zlego... ;-)

A jutro bedzie niebo. Musi byc kurde balans! A jak nie jutro to
pojutrze... ;-)

pozdrawiam
--

1. Data: 2003-06-21 12:16:16

Od: "houseofjazz" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> takiego co nie grzeszy bystrością i inteligencją, zdarzają się mu
> pomyłki w pracy, ale na bieżąco przekazuje wam informacje o
> nastrojach w grupie :)

to znaczy idiote, a w dodatku kabla

> czy osobę inteligentną, bystra ale nadpobudliwą z ciety językiem,
> która potrafi radzić sobie w każdych sytuacjach, nie zdarzają się jej
> wpadki itp., ale na temat osób z którymi pracuje milczy jak grób.

to znaczy inteligentnego, ale takiego ktory moze zagrozic mojemu stanowisku.

Skad w ogole to pytanie?

--
[ houseofjazz ] [ gg #1353555 ]

Moje glupie urodziny
Z okazji okazji a'propos:
Kim jest szympans? (dość długie)
Cześć
Syndrom bezdomnego - Co to za mechanizm?