banalne pytanie do mezczyzn

1. Data: 2001-11-18 23:49:33

Temat: Re: banalne pytanie do mezczyzn
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy - dzieci dolaczaja sie do mamy robiacej ciasto, sprzatajacej , a w
> miedzy czasie spelniajacej sie zawodowo?

W tv tego nie zobaczysz, dlatego moze takie oczy robisz :-)

A Ty mieszkasz w balaganie? Nigdy nie ugotujesz dla siebie ciasta?

1. Data: 2001-11-18 23:50:28

Od: "Aglaja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tv tego nie zobaczysz, dlatego moze takie oczy robisz :-)
>
> A Ty mieszkasz w balaganie? Nigdy nie ugotujesz dla siebie ciasta?

A i owszem. Zdarza mi sie nawet UPIEC ciasto dla mojego chlopaka. A on
odwdziecza mi sie sniadaniami do lozka.
A SPRZATAMY RAZEM

1. Data: 2001-11-18 23:55:54

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@p...onet.pl> wrote in message
> Szkoooda.. Wyobraziłam go sobie jak się w fartuszku kuchennym krząta po
domu,
> karmi moje psy, zabawia króliczki, wygarnia popiół z kominka, wiesz
pranie,
> kosi trawke w ogrodku i prawi mi komplementy..(nie! bez tego ostatniego!)
> Kto to jest Al-Fred?

Nieco samozwanczy patriarcha psp ... z Gormenghast :-)))

Saulo

1. Data: 2001-11-19 00:05:14

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A i owszem. Zdarza mi sie nawet UPIEC ciasto dla mojego chlopaka. A on
> odwdziecza mi sie sniadaniami do lozka.
> A SPRZATAMY RAZEM

No widzisz jak sympatycznie.

1. Data: 2001-11-19 00:07:16

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl wrote:
> Banalne pytanie do mężczyzn
[..]
> czasem się wstydzi za jej wypowiedzi..)

Co mężczyzna to oczekiwania, także co do tego by zjeść
ciastko i ciągle je mieć. Nie da się wszystkich srok za ogon złapać
i wielu zapomina, że konkretne wybory wiążą się z konkretnymi ograniczeniam,
plusami i minusami.
Dlatego też nie przejmuj się, że ktoś czasem fantazjuje o czymś innym niż ma,
to nieuniknione.

Choć ze swej strony nie widzę problemy by kobieta typu kura domowa,
stała się bardziej wyemancypowana.

pozdrawiam
Arek

--
Teleturniej "W samo południe":
http://www.teleturniej.eteria.net

1. Data: 2001-11-19 00:10:03

Od: "Aglaja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> No widzisz jak sympatycznie.

A niech Cie... rezygnuje. Badz sobie szowinista jak chcesz

1. Data: 2001-11-19 00:17:56

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A niech Cie... rezygnuje. Badz sobie szowinista jak chcesz

Zapraszam Ciebie serdecznie na moje gotowane ciasto, moze tak lepiej bedzie sie
nam rozmawialo o moim szowinizmie ;-)

1. Data: 2001-11-19 00:26:57

Od: "Aglaja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam Ciebie serdecznie na moje gotowane ciasto, moze tak lepiej
bedzie sie
> nam rozmawialo o moim szowinizmie ;-)

Ale nie bierz mnie za jakas walczaca feministke.
Ja po prostu strasznie lubie jak ktos dla mnie gotuje, szczegolnie ciasta...

Tym razem pozdrawiam
Aglaja

1. Data: 2001-11-19 00:37:15

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bedzie sie
>
> Ale nie bierz mnie za jakas walczaca feministke.

Alez tak zle bym o Tobie nigdy nie pomyslal.

> Ja po prostu strasznie lubie jak ktos dla mnie gotuje, szczegolnie ciasta...

A ja myslalem, ze tylko ja to potrafie.

1. Data: 2001-11-19 03:28:51

Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ideał:
mądra, piękna, niezależna, z własnymi poglądami, twarda sztuka (żeby mi się
chciało zastanawiać na djej psychiką), o podobnych zainteresowaniach,
kulturalna i wysportowana; nietrzeba chyba mówić, że ma się znać na *nix.

A tak na serio, to stereotyp gotującej babki wubiały chyba tylko bajki i
nasi pradziadkowie.

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski ## mailto:d...@c...pl #
## http://213.76.204.186 # iCQ:59367544 # GG:88988 ##