baterie Oras

From: "Monika Paluszkiewicz" <m...@k...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: baterie Oras
Date: Mon, 5 Apr 2004 20:11:14 +0200

Witam,

Oj mam ci ja dylemat:-(
Juz sie zdecydowalam na baterie, ale uslyszalam na ich temat bardzo
rozbiezne opinie.

Chodzi o baterie firmy Oras, seria Saga Plus (jednouchwytowe, umywalkowa
stojaca, wannowo/prysznicowa scienna). Dokladnie z trzech zrodel
(sprzedawcy) slyszalam wylacznie o zaletach (ze materialy tak dobre jak
w produktach HG, a jednak cena nizsza, ze latwo dostepne w Polsce
czesci, uszczelki i w razie czego inne drobiazgi i w ogole same
zachwyty.
Mnie przede wszystkim zainteresowal "zielony guziczek";-) Czyli blokada,
ktora ogranicza ruchy uchwytu w liniach gora-dol oraz na boki. To
podobno daje spore oszczednosci wody. A w koncu nie musze myc rak przy
wodzie odkreconej na max, a w nieposiadajacych ogranicznika bateriach
jednouchwytowych zazwyczaj odchyla sie uchwyt do konca.
No w kazdym razie mnie to nawet przekonuje, baterie mi sie podobaja,
cena odpowiada.
Jutro mielismy te baterie kupic, ale... dzis uslyszelismy od innego
sprzedawcy, ze w zadnym razie nie poleca tej firmy, bo podobno kiepskie
wykonanie itd.itp. Byl naprawde zdziwiony, ze tak wybralismy.

Juz nie wiem komu wierzyc. Moze ktos z was montowal te baterie albo
spotkal sie z jakimis opiniami, ktore pomoga mi sie zdecydowac?

pozdrawiam
monika